• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Solal Marketing Awards’ tan Kanyon Webubble V2. Uygulamasına Altın Ödül!

14 Haziran 2017
in Telekomünikasyon & Mobil
Solal Marketing Awards’ tan Kanyon Webubble V2. Uygulamasına Altın Ödül!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kanyon, Uluslararası Alışveriş Merkezleri Konseyi’nin (ICSC) düzenlediği, ICSC Solal Pazarlama Ödülleri’nde, Kanyon’un arttırılmış gerçeklik tabanlı mobil uygulaması WeBubble’ın yenilenmiş versiyonu ‘WeBubble V2’ ile “Satış Arttırmaya Yönelik Proje” (Sales Activitaion) dalında altın ödüle layık görüldü.

Kanyon’un WeBubble V2 mobil uygulaması, Kanyon misafirlerine arttırılmış gerçeklik teknolojisi ile Kanyon içerisindeki puan baloncuklarını patlatarak puan kazanma imkanı tanırken, kullanıcılara biriken puanlarıyla hem restoranlardan %30 indirim fırsatı sunuyor hem de mağazalardan ödüller kazandırıyordu. WeBubble V2, ICSC Solal Pazarlama Ödülleri komitesi tarafından, alışveriş merkezi içerisindeki parekende satışları arttıran en iyi ve en farklı kampanya seçilerek, “Satış Arttırmaya Yönelik Proje” (Sales Activation) kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.

ICSC’nin düzenlediği ICSC Solal Pazarlama Ödülleri, her yıl AVM’lerin perakende pazarlama çalışmaları alanında en başarılı ve fark yaratan kampanyalarını ödüllendiriliyor. Avrupa ve Güney Afrika’daki AVM’lerin parekende pazarlama projelerin kalitesi için belirleyici bir ölçüt olarak kabul edilen ICSC Solal Pazarlama Ödülleri, bu yıl 8 Haziran Perşembe akşamı Viyana’da gerçekleşti. Aralarında İngiltere, İtalya, İspanya, Norveç, Rusya, Polonya, Portekiz ve Danimarka’dan da projelerin olduğu,21 ülkeden 21 adayın değerlendirildiği Solal Pazarlama Ödülleri’nde Kanyon’un mobil uygulaması WeBubble V2, “Satış Arttırmaya Yönelik Proje” (Sales Activation) kategorisinde birinci olarak, en üst ödül olan Altın ödüle layık görüldü.

#ICSCSolalPazarlama, #SolalMarketingAwards, #KanyonWebubble, #MobilUygulama, #manset

 

Tags: ICSCSolalPazarlamaKanyonWebubblemansetmobiluygulamaSolalMarketingAwards
Previous Post

Huawei, BrandZ 2017 “En Değerli 100 Marka” sıralamasında ilk 50’de

Next Post

Teknoloji platformlarının iddialı yüzü: “ Teknoformat ”

Next Post
Teknoloji platformlarının iddialı yüzü: “ Teknoformat ”

Teknoloji platformlarının iddialı yüzü: “ Teknoformat ”

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG