• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Software AG’den finans kuruluşları için 4. Nesil yönetişim, risk ve uyumluluk stratejisi…

04 Mayıs 2015
in Kamu
Software AG’den finans kuruluşları için 4. Nesil yönetişim, risk ve uyumluluk stratejisi…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

1914-16 Nisan tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen IFINTEC Finans Teknolojileri Konferansı’na katılan Software AG, “4. Nesil GRC” yaklaşımıyla yönetişim, risk ve uyumluluk (GRC) yönetimini finans sektöründe stratejik bir araca dönüştürmenin ve işletmelere değer katmanın püf noktalarını anlattı…

Finans dünyasının geleceğine yönelik öngörülerin ve teknoloji trendlerinin paylaşıldığı IFINTEC Finans Teknolojileri Konferansı, 14-16 Nisan tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlendi. Sigortacılık, Bankacılık ve Bilim Teknolojileri sektörlerinden çok sayıda firmanın ve konuşmacının katıldığı toplantıda, Software Software AG İş Süreçleri Analizi (BPA) ve GRC çözümleri Global Direktörü Michiel Jorna, veri analitiğiyle desteklenen iyi bir GRC stratejisinin ana hatlarını katılımcılarla paylaştı.

Konuşmasında çetin bir rekabetin sürdüğü zorlu piyasa koşullarında dijitalleşmenin önemine değinen Jorna, riskleri oluşmadan önce tespit etmenin ve engellemenin, kurumları rakiplerinden farklılaştıran en önemli unsurlardan biri olduğunu vurguladı. Dijitalleşen dünyayla birlikte GRC mimarisinin de sürdürülebilir olması ve iş süreçleriyle entegre bir şekilde çalışabilmesi gerektiğinin altını çizen Jorna, Software AG’nin ARIS, WebMethods ve Apama çözümlerinden örnekler vererek odaklandıkları 4. Nesil GRC yaklaşımıyla ilgili şunları söyledi: “Şirket vizyonu, iş hedefleri ve temel performans göstergeleri arasındaki uyumluluğun ve dengenin tek bir noktadan yönetildiği BT altyapıları, bugün finans sektörü için en kritik gereksinimlerden biridir. İyi bir GRC-BT stratejisinde risk, kayıp anlamına gelmez. Aksine karşılaştığınız riskler kazanımlara dönüşür. Bilgi mimarisini rasyonelleştirmeyi ve BT silolarından maksimum fayda sağlamayı temel alan 4. Nesil GRC stratejisi, uyumluluk maliyetlerini düşürken verimliliği artırır. Aynı zamanda geliştirilmiş içgörü ve iş zekâsı kabiliyetleri sayesinde karar verme süreçleriyle birlikte iş performansını da en üst seviyeye taşır. Proaktif aksiyonlar sayesinde sahtecilik, kara para aklama ve uyumluluk sürecindeki sorunlardan kaynaklanabilecek kayıpları azaltan GRC-BT stratejisi, temel süreçleri ve kârlılığı geliştirerek operasyonel performansı artırır. Bu nedenle bankalar ve finans kurumları, güven temelli bir işleyiş ve müşteri ilişkileri yönetimi oluşturmak için artık dijital dönüşüme kapılarını sonuna kadar açmalıdır.”

Tags: softwareSoftware AG
Previous Post

Samsung Galaxy S6 İle İlgili Bilinmesi Gereken 9 Yeni Özellik

Next Post

“Focus with QlikView” etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi…

Next Post
“Focus with QlikView” etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi…

“Focus with QlikView” etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG