• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Software AG Karmaşık Olay İşleme platformu Apama’yı satın aldı…

13 Ağustos 2013
in Yazılım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dünyanın lider yazılım şirketi Software AG, bilişim sektöründe en çok tercih edilen Karmaşık Olay İşleme (CEP) platformu Apama’yıProgressSoftware’den satın alarak iş dünyasında Büyük Veri odaklı dijital sistemlerin geliştirilmesine yönelik stratejisini daha da güçlendirdi…

Büyük Veri, Bulut ve Sosyal İş Ağı çözümleriyle ön plana çıkan, İş Süreçleri Mükemmelliği alanında dünyanın önde gelen yazılım şirketi Software AG, ProgressSoftware’den satın aldığı Apama platformu sayesinde şirketlerin, kesintisiz analizler ile çoklu veri akışlarındaki bağıntılar sonunda elde ettikleri Büyük Veri’nin değerini artırmalarını ve ortaya çıkan iş fırsatlarından en üst düzeyde faydalanmalarını sağlayacak. Aynı zamanda, muazzam boyutlardaki gerçek zamanlı veriyi akıllı makineler aracılığıyla analiz eden endüstriyel internet Industry 4.0’ı bir bütün olarak entegre etmelerini ve gerçek zamanlı kararlar vermelerine yardımcı olacak.

Software AG’nin düşük gecikmeli mesajlaşma ve bellek içi teknolojisi Apama’nın yüksek performansıyla buluştuğunda, sahtecilik tespiti, sermaye piyasaları iş hacmi veya müşteri deneyimi yönetimi konularında saniyeler içinde kritik iş kararları almasını sağlıyor. Apama CEP müşterileri, bu platform sayesinde endüstriyel interneti benzersiz bir kesinlik ve iş zekası seviyesine taşıyarak bir bütün olarak tasarlama, test etme, gözlemleme ve kontrol etme şansına da sahip oluyorlar.

Software AG, yapılan sözleşmeye göre Cambridge (İngiltere), Bedford (ABD) ve Haydarabad’da (Hindistan) görev yapan Apama teknoloji ekiplerini devralmakla kalmayacak, aynı zamanda finans ve telekomünikasyon gibi çeşitli sektörlerdeki müşterilerine hizmet veren küresel satış ve teknik ekiplerini de üstlenecek.  Ancak Apama’nın CEP pazarındaki marka bilinirliğini göz önünde bulundurarak marka isminde herhangi bir değişikliğe gidilmeyecek.

“Veri bir anda değerini ve anlamını yitirebilir” diyen Terracotta CEO’su RobinGilthorpe, satınalmayla ilgili olarak sözlerini şöyle sürdürüyor: “Software AG’nin Büyük Veri teknolojisi, veri henüz canlıyken şirketlerin karmaşık verilere en hızlı şekilde tepki vermesini ve önemli kararlar almasını sağlıyor. Sahtecilik önleme işlemlerinden satış artırma, hatta hayat kurtarma operasyonlarına kadar her alanda kullanılabiliyor. Dolayısıyla bu satınalmayı, Software AG’nin dijital iş dünyasına yönelik stratejisini güçlendirmeye yönelik önemli adımlardan biri olarak değerlendiriyoruz.”

Software AG’nin Büyük Veri stratejisi, herhangi bir büyük veri kaynağından elde edilen gerçek zamanlı içgörüleri anında aktararak etkili kararlar alınmasını kapsıyor. Bu strateji, bellek içi veri yönetimini olay akışı inceleme ve mesajlaşma sistemleriyle birleştirerek gerçek zamanlı iş kararlarının ortaya çıkmasına yardımcı oluyor.

Software AG’nin büyük veri platformu ise, eskiden geleneksel disk tabanlı veri yönetim yaklaşımlarıyla elde edilemeyen veri setlerine kısa sürede uyum sağlayan yeni uygulamaların da ortaya çıkmasını sağlayacak. Dolayısıyla Apama’nın düşük gecikmeli CEP platformu, Software AG’nin ürün portföyü ile tamamen uyumlu çalışabilecek.

Tags: bilişimtechnologyyazılım
Previous Post

BIZCON’dan verimli ve yenilikçi mobil çözümler…

Next Post

Öğrenciler Turkcell Superonline 1000 Mbps’i deneyimledi…

Next Post

Öğrenciler Turkcell Superonline 1000 Mbps’i deneyimledi…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG