• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Slovenya Demiryolları, IBM Bulut teknolojisini kullanıyor

11 Eylül 2013
in Güvenlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

BT sistemlerini merkezileştirmek ve müşteri hizmetlerinin geliştirilmesini sağlamak için Slovenya Demiryolları Şirketi, IBM SmartCloud çözümünü seçti. Böylece merkezi bir BT hizmet masasına sahip olmanın yanı sıra, maliyetleri kontrol altında tutmak ve mobil çözümlerden yararlanmak için birinci sınıf ve güvenilir bir çözüme de ulaşıyor.

Orta Avrupa’daki demiryollarının müşteri hizmetleri ve iş operasyonlarını iyileştirmek için Slovenya Demiryolu şirketi IBM’in bulut çözümünü seçtiğini duyurdu. Yeni bulut tabanlı merkezileştirilmiş BT sistemi ile şirket; tüm taşımacılık, yolcu ve lojistik operasyonlarında daha bütünsel bir bakış elde ederek ağ genelindeki demiryolu trafiğinin daha etkin biçimde yönetilmesini ve sürdürülmesini da mümkün kılmayı hedefliyor.

1.200 kilometreden fazla bir demiryolu hattını yöneten Slovenya Demiryolları, her yıl 15,3 milyon yolcu ve 15,8 milyon ton kargo taşımacılığı yapıyor. Pan-Avrupa taşımacılık koridorunda önemli bir bağlantı noktası olan demiryolu hattı, taşıdığı yolcu ve ürün hacmindeki artışı karşılamak için BT altyapısını modernleştirme kararı aldı. Navlun taşımacılığından yolcu ve günlük ulaşım taşımacılığına ve altyapı yönetimine uzanan çeşitli faaliyet alanları bulunan Slovenya Demiryolları şirketi; birimlerin değişen gereksinimlerine yanıt verebilecek, esnek bir BT ortamına ve ayrı BT hizmet masalarına ihtiyaç duyuyordu. Farklı departmanlar arasında daha sağlam işbirlikleriyle, müşterilere kısa bekleme ve gecikme süreleri sağlayarak ve müşteri taleplerine daha hızlı yanıt vermeyi başararak gelişmiş hizmetler sunmayı hedefliyordu.

IBM SmartCloud Kontrol Masası ve  IBM MobileFirst Management çözümlerinin bir bileşeni olan IBM Endpoint Manager temeline dayanan bu yeni çözüm, şirket genelinde tek iletişim noktası ve tek  bir BT hizmet masası altında Slovenian Railways’e bağlı şirketlerin kullanıcılarını bir araya getiriyor.

Bu ortak BT platformu aracılığıyla demiryolu görevlileri, sistemleri gerçek zamanlı olarak otomatikleştirebiliyor, yönetebiliyor ve sunucular gibi diğer “uç noktalar” ve mobil aygıtların güvenliğini sağlayabiliyorlar. Böylece de kullanım ilkelerinin gözetilmesini ve güvenlik risklerinin en aza indirilmesi sağlanırken çalışanların kendi tercih ettikleri aygıtları kullanmaları konusunda da esneklik kazandırıyor.

Merkezileştirilmiş ve bulut tabanlı hizmet masası, şirketin operasyonlarına ilişkin daha bütünsel bir görünüm oluşturuyor. Bulut altyapısıyla demiryolu şirketi; maliyetleri, BT ekipmanı satın alım ve garanti işlemlerini ve uyumluluk gereksinimlerini daha iyi denetleyebiliyorlar.

IBM Türk Teknoloji Lideri Kıvanç Uslu ise konuyla ilgili düşüncelerini şöyle aktarıyor: “IBM gerek verimliliği gerekse de güvenliği geliştirmek ve yolcu dostu şirketler oluşturmak adına dünya çapında önemli demiryolu şirketleriyle işbirlikleri yapıyor. Bunun son örneği Slovenya Demiryollarıdır. Şirketin IBM çözümü ile müşterilerine daha keyifli ve memnuniyet seviyelerini optimuma çıkartacak bir yolculuk deneyimi sunmaya yönelik önemli bir adım attıklarına inanıyoruz.”

Bu projenin 2013 sonuna kadar tamamlanması hedefleniyor.

Tags: donanım
Previous Post

ASUS, Türk Oyuncuları GameX 2013’te Bir Araya Getirdi

Next Post

Ev telefonu yeniden tanımlanıyor: Philips M8

Next Post

Ev telefonu yeniden tanımlanıyor: Philips M8

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG