• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Şirketler Dijital Dönüşüm İle Verimliliklerinin Artacağını Öngörüyor

31 Mart 2023
in Dijital Dönüşüm
Şirketler Dijital Dönüşüm İle Verimliliklerinin Artacağını Öngörüyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Avrupalı şirketler dijital dönüşüm projelerinin verimliliklerini ortalama yüzde 38 artırmasını ve yatırımların geri dönüşünü de (ROI) 5 yıldan kısa bir süre içinde tamamlamayı hedefliyor…

Yapılan yeni araştırma, şirketlerin verimliliklerini teknolojiyle artırabileceklerini düşündüğünü, ancak dijital dönüşüm projelerini tamamlamak için büyük bilgi ve beceri engelleriyle karşı karşıya kaldıklarını gösteriyor. Üst düzey karar vericiler, Avrupalı şirketlerin teknolojik dijital dönüşüm projelerinin sadece 3 yıl içinde verimliliklerini ortalama yüzde 38 artırmasını ve yatırımlarının geri dönüşünü de (ROI) 5 yıldan kısa bir süre içinde tamamlamasını istiyor. Ancak şu ana kadar şirketlerin ortalama sadece yüzde 15’i dijital dönüşüm projelerini tamamladı.

Ankete katılanların neredeyse yüzde 40’ı dijital dönüşüm söz konusu olduğunda şirketlerinin, rakiplerinin gerisinde kaldığını düşünüyor. Dijital dönüşüm teknolojilerinin uygulanmasının önündeki başlıca engeller ise şirket içindeki bilgi eksikliği (yüzde 35), şirket içindeki BT personelinin kaynak ve beceri eksikliği (yüzde 32), mevcut BT altyapısıyla birlikte çalışabilirlik konusundaki endişeler (yüzde 30) ve harici uzman BT desteği veya uzman sağlayıcıların farkındalık eksikliği (yüzde 30) olarak sıralanıyor.

Panasonic Connect Avrupa Pazarlama Direktörü Jan Kaempfer konuyla ilgili şunları söylüyor: “Bu araştırma, Avrupalı şirketlerin en yeni teknoloji çözümlerinin iş operasyonlarını dönüştürebileceğini ve verimlilikte büyük adımlar atmalarına yardımcı olabileceğini anladığını gösteriyor, ancak birçoğu için hala üstesinden gelinmesi gereken belirgin engeller var.

Şirketler, bünyelerinde uzmanlık ve kaynak alanlarında eksiklikler yaşıyor ve planlarını uygulamak için ihtiyaç duydukları dış uzman desteğini bulmakta da zorlanıyor. Panasonic Connect Europe, bir yıldan biraz daha uzun bir süre önce bu ihtiyaçları gidermek için kuruldu. Bu yapının kurulma nedeni tam olarak B2B şirketlerin dijital dönüşüm zorluklarını gidermesine yardımcı olmak için teknoloji donanımını, yazılım çözümlerini ve hizmet uzmanlığını bir araya getirmekti.”

Bağımsız araştırma şirketi Opinion Matters tarafından yürütülen ve Panasonic Connect Europe tarafından yaptırılan anket, İngiltere, Fransa ve Almanya’da iş dünyasında dijital dönüşümden sorumlu 300 üst düzey karar vericiyi sorguladı.

Tags: DijitalleşmeJan KaempferPanasonic Connect
Previous Post

The Sandbox, İlk Kez Metaverse’de Ramazan Ayına Özel Deneyimler Sunacak

Next Post

BitMEX CEO’su Stephan Lutz: “CBDC’ler kripto paraların kullanımını yaygınlaştırabilir!”

Next Post
BitMEX CEO’su Stephan Lutz: “CBDC’ler kripto paraların kullanımını yaygınlaştırabilir!”

BitMEX CEO’su Stephan Lutz: “CBDC’ler kripto paraların kullanımını yaygınlaştırabilir!”

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG