• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sevgililerin Yüzde 74’ü “Online” Hediyeleşti

17 Şubat 2021
in Dosya Konusu
Sevgililerin Yüzde 74’ü “Online” Hediyeleşti
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

14 Şubat’ta kadınlar kıyafet, erkekler çiçek hediye etti

Tüketicilerin yüzde 74’ü Sevgililer Günü’nde online alışveriş yaptı. Kadınlar kıyafet, erkekler çiçek almayı tercih etti. Kadınların yüzde 35’i sevgilerini hissettirmek için 14 Şubat’ı fırsat olarak görürken, erkeklerde bu oran yüzde 45…

NG Araştırma Şirketi tarafından yapılan araştırmaya göre, katılımcıların yüzde 39’u 14 Şubat’ı sevgilerini hissettirmek için bir fırsat olarak görüyor. Katılımcıların yüzde 19’u ise hediye alıp vermeye güzel bir sebep oluşturduğu için Sevgililer Günü’nü kutluyor.

Erkeklerin yüzde 21’i 14 Şubat’ı beklentiyi karşılamak için kutladı

Türkiye genelinde gerçekleştirilen araştırmaya göre, erkeklerin yüzde 45’i sevgilerini hissettirmek için 14 Şubat’ı fırsat olarak görürken, yüzde 21’i ise partnerinin beklentilerini karşılamak için kutluyor. Kadınlarda sevgilerini hissettirmek için Sevgililer Günü’nü fırsat görenlerin oranı yüzde 35. Kadınların yüzde 25’i ise 14 Şubat’ta hediye alıp vermeyi önemsiyor. Araştırmaya katılan her 10 kadından ikisi, sevgilisine kıyafet almayı tercih etti. Her 10 erkekten ikisinin tercihi ise çiçekten yana.

Eve teslimat online alışverişi cazip kıldı

Pandemide vazgeçilmezimiz haline gelen online alışverişler, Sevgililer Günü’nde daha da arttı. AdColony’nin düzenlediği Sevgililer Günü anketine göre, araştırmaya katılanların yüzde 74’ü bu yıl Sevgililer Günü’nde online alışverişi tercih ettiğini söylüyor. Katılımcıların yüzde 44’ü online alışverişi eve teslimat avantajı için tercih ettiğini belirtiyor.

Dijital pazarlamanın satın alma kararını etkileme oranı, yüzde 88

Dijital reklamların satın alma kararı üzerindeki etkisine dikkat çeken EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Dijital pazarlamayı etkin şekilde kullanan markalar, 14 Şubat için cazibe merkezi oldu. AdColony tarafından yapılan araştırmaya katılımcıların yüzde 88’i sevdiklerine mobil cihazlarında karşılaştıkları reklamla hediye satın almaya karar verdiğini belirtiyor. Katılımcıların yüzde 36’sı dijital bir reklamı görüp birkaç gün içerisinde hediye satın aldığını ifade ediyor. Dijital pazarlamanın tüketici alışveriş alışkanlıkları ve tercihleri üzerindeki etkisi bir kez daha kanıtlandı” bilgisini verdi.

Tags: 14 ŞubatAdColonyEG Bilişim TeknolojileriOnline HediyeSevgililer Günü
Previous Post

AVM Sektöründe Müşteri Deneyimine Veriler Yön Verecek!

Next Post

14.inç’ten Gelen Mutluluk…

Next Post
14.inç’ten Gelen Mutluluk…

14.inç’ten Gelen Mutluluk…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG