• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sensormatic, Office 365 ile etkin iletişim sağladı…

07 Mayıs 2015
in Ağ Sistemleri
Sensormatic, Office 365 ile etkin iletişim sağladı…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

39Office 365 ile iletişim ve toplantı performansını artıran Sensormatic, Microsoft’un SharePoint, Lync ve Yammer uygulamalarıyla da arşivleme, mesajlaşma ve ofis içi paylaşım sağladı. Şirket, Office 365 çözümleriyle iletişim süreçlerine dair bütünsel bir çözüme kavuştu…

Müşteri iletişiminde ve kurum içi iletişimde mükemmel teknoloji çözümünü arayan Sensormatic, Office 365 ile tüm yazışma ve paylaşım süreçlerinde hız ve kontrol sağladı. Mail sunucusunun işletiminde yaşanan zorlukların iletişimde kesinti yaratmasından rahatsız olan Sensormatic’te Office 365 platformu ile posta hizmeti, posta arşivleme, güncel Office lisanslama, SharePoint Intranet, Lync anlık mesajlaşma, Yammer sosyal medya platformlarına kavuşuldu. Bu geçiş ile sürekli eskiyen yazılım lisanslarına yatırım yapmak yerine işletme maliyeti ile kullandıkça ödeme yapılan bir modele geçildi. Elektronik güvenlik sistemleri uzmanı Sensormatic’in CIO’su Asım Akın, “Kendi alanımızda sergilediğimiz teknolojik üstünlüğü bünyemizde kullandığımız bilişim teknolojilerinde de yakalamak zorunda olduğumuzun bilincindeydik” diyerek Office 365 ve uygulamalarıyla iş akışı ve süreçleri üzerindeki kontrollerinin güçlendiğine dikkat çekti.

Sınırsız e-posta arşivi…

Sensormatic’le gerçekleştirilen çalışma hakkında bilgi veren Microsoft Türkiye Office Pazarlama Grup Müdürü Çiğdem Kayalı, Office 365 ile e-postalarda kota kavramının tarihe karıştığını belirterek “Office 365 geçişi sonrası kullanıcıların posta kutusu kapasiteleri 50 kat artmış oldu. Ayrıca her kullanıcıya sınırsız e-posta arşiv özelliği kazandırıldı. Legitimate Hold özelliği sayesinde kullanıcılar maillerini silseler bile bulut üzerinden söz konusu kayıpları geri dönüştürebiliyorlar” dedi.

Sensormatic’in Office 365 platformunda çalışan OneNote ile toplantı performansını artırdığına, SharePoint ile kurumsal hafıza oluşması sağlandığına ve uzaktan eğitimler için Lync kullanıldığına dikkat çeken Asım Akın ise “Anlık mesajlaşma özellikle yaygın yapıda çalışan proje ekiplerinde verimliliği son derece artırıyor. Lync ile birlikte anlık mesajlaşma, uzak masaüstü bağlantısı, çevrimiçi toplantı yapma, video konferans gibi birçok güçlü iletişim aracına sahip olundu. En çok kullanılan özelliklerden bir tanesi saha çalışanlarının, müşteriler ve iş başvurusu yapan adaylar ile çevrimiçi video konferans toplantıları oldu. Bu toplantıları kayıt altına alabilme özelliği sayesinde uzaktan eğitimler için de Lync kullanılmaya başlandı” diye konuştu.

Yammer’da görüş paylaşımı verimliliği artırdı…

Akın, genç nüfuslu bir şirket olan Sensormatic’te kurumsal sosyal medya platformunun da çalışanların oldukça ilgisini çektiğini belirtti. Şirket içi eğlence faaliyetlerinin yanında, çalışılan projelere ait Yammer grupları oluşturuldu. Sahadaki ve ofisteki çalışanların aynı platformda görüş paylaşabilmesi şirket çalışanları arasında verimliliği artırdı. Ofis çalışanları sahadaki ekip arkadaşlarının paylaşımları ile sahada neler olduğunu görebilir hale geldi. Özellikle mobil cihazlarda sosyal medya paylaşımı yapılabilmesi her çalışanın kendini ifade etmesini sağladı.

Beş farklı cihazda Office kullanılabiliyor…

Office 365 geçişi ile birlikte tüm kullanıcıların en güncel Office versiyonları ile uyumlu şekilde çalışması sağlandı. Aynı kapsamda Office 365’in kullanıcıların 5 farklı cihazında Office lisansı kullanmasına olanak tanıması, çalışanların kişisel ve mobil cihazlarında da en güncel versiyonu lisanslı şekilde kullanabilmelerini sağladı.

System Center ile güçlü BT yönetimi sağlandı

Öte yandan hızlı artan BT envanteri ve kullanıcı sayısı Sensormatic’te sistem yönetiminin de iyileştirilmesini gerektirdi Microsoft System Center ile birlikte tüm envanter çevrimiçi olarak yönetilebilir hale geldi. Sistemi sürekli bütüncül bir yaklaşım ile takip eden bu uygulama ile duran sunucu servisleri, yer kalmayan bilgisayarlar, arızalanan diskler, hatalı giriş yapan kullanıcılar anında gözlemlenip sistemlerin sürekliliği sağlanmış oldu.

Tags: LyncMicrosoft’unofficeSensormaticSharePointYammer
Previous Post

ASUS 500 Milyonuncu Anakart Satışını Kutladı

Next Post

Yeniçağda perakendecilerin çözüm ortağı Verifone…

Next Post
Yeniçağda perakendecilerin çözüm ortağı Verifone…

Yeniçağda perakendecilerin çözüm ortağı Verifone…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG