• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Self-Servis ‘e Altın Madalya

03 Ağustos 2016
in Çağrı Merkezi
Self-Servis ‘e Altın Madalya
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

SESTEK-AloTech işbirliği, VESTEL Çağrı Merkezi’ne ödül getirdi.

Her yıl çağrı merkezi sektörünün en iyilerini seçen, dünya çapındaki en prestijli organizasyonlardan Contact Center World, bu yıl VESTEL’i ödüle layık buldu. VESTEL Çağrı Merkezi, çözüm ortakları SESTEK ve AloTech ile birlikte hayata geçirdiği Self Servis Projesi’yle altın madalya kazandı. Proje, VESTEL müşterilerinin, satın aldıkları ürünün montajını talep  etmek için 0850 222 41 23’ü aradıklarında, sesli komutları kullanarak kendi kendilerine talep oluşturmalarını sağlıyor.

AloTech’in bulut çözümüyle SESTEK’in Konuşma Tanıma ve Konuşma Sentezi teknolojilerini birleştiren Self Servis Projesi kapsamında, müşteriler, yaşadıkları il ve ilçeyle aldıkları ürünün bilgisini söylediklerinde, en yakın VESTEL yetkili servisiyle eşleştirilerek, otomatik olarak montaj talebi gerçekteştiriliyor. Müşteri temsilcisine bağlanma zorunluluğunu ortadan kaldıran proje; sunduğu hız, işlem kolaylığı ve otomasyonla müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği artırıyor.

Ne Dediler?

Proje ile ilgili olarak SESTEK Genel Müdürü Serdar Karadayı, “Self servis hizmetlerin giderek yaygınlaştığı günümüzde müşteri memnuniyetinin sağlanması için pratik ve faydalı hizmetler sunmak şart. Ses teknolojileri sundukları otomasyon ve kullanım kolaylığı ile verimliliğin yanı sıra müşteri memnuniyetini de artırıyor. AloTech ile birlikte VESTEL için gerçekleştirdiğimiz projenin elde ettiği bu başarı ses teknolojilerinin katkısını gözler önüne seriyor.” dedi.

AloTech CEO’su Cenk Soyak konu ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Alotech olarak VESTEL Çağrı Merkezi için SESTEK ile birlikte hayata geçirdiğimiz bu projenin, çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden birini kazanmasından mutluluk duyuyoruz. Proje; maliyet avantajıyla fark oluşturan AloTech’in bulut çözümlerinin ses teknolojileriyle birleştiğinde, müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği garantileyen self-servis uygulamalar sunulabileceğini de ortaya koyuyor.”

“En İyi Self Servis Teknolojisi” kategorisinde kazandıkları birincilik ile ilgili, VESTEL Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı C. Selcen Uyguntüzel; “Self servis uygulaması müşterilerimize her şeyden önce zaman kazandırdı. Müşteri temsilcilerimiz ile görüşmeye gerek kalmadan, ürün montaj talaplerini kendileri oluşturabiliyorlar. Dolayısıyla biz de iş gücünde maksimum verimlilik elde etmiş olduk. Müşteri beklentileri doğrultusunda iş ortaklarımızla ve mühendis arkadaşlarımızla, pek çoğu sektörde öncü projeler geliştiriyoruz. VESTEL Çağrı Merkezi olarak memnuniyet ötesi bir hedef için müşterilerimizin samimi ve içten teşekkürlerini almak için çalışıyoruz. Bizi bu hedefe taşıyan çalışmalarımızın uluslararası platformda da ödüllendirilmesi bizi daha iyisini yapmaya motive ediyor. Bu projede emeği geçen çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza çok teşekkür ediyorum.” dedi.

#selfservis, #altınmadalya, #vestel, #sestek, #alotech, #çağrımerkezi

Tags: AloTechaltınmadalyaçağrımerkeziselfservisSESTEKvestel
Previous Post

Rio ’daki Olimpiyat Alanlarında Bulunan Kablosuz Wi-Fi Bağlantıların 4’te 1’i Güvenli Değil

Next Post

Samsung Yeni Galaxy Note7 ’yi Tanıttı

Next Post
Samsung Yeni Galaxy Note7 ’yi Tanıttı

Samsung Yeni Galaxy Note7 ’yi Tanıttı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG