• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Sektörün Öncüleri 2. Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi’nde Buluşuyor

28 Mart 2016
in Çağrı Merkezi, Etkinlik
Sektörün Öncüleri 2. Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi’nde Buluşuyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

CCR, geçtiğimiz yıl ilkini düzenlediği Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi’nin ikincisinde yine sektörün öncülerini sektörün geleceğini tartışmak üzere bir araya getiriyor.

Sektör içi iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişimine önderlik etmek amacıyla birincisi geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi’nin ikincisi 14 Nisan 2016 Perşembe günü Adile Sultan Sarayı’nda gerçekleştirilecek. Geçtiğimiz yıl 9 konuşmacının yer  aldığı zirve 94 firmadan 200’ün üstünde çalışan ve yöneticinin katılımıyla büyük beğeni toplamıştı.

Bu yıl konuşmacı sayısını 11’e çıkaran zirvede; Doğru teknoloji ile satışı artırma yöntemleri, telekomda müşteri ilişkileri deneyimi, kamu çağrı merkezlerinde teknoloji yönetimi, teknolojinin müşteri hizmetlerine etkisi, Interactive Intelligence bulut platformundaki gelişmeler, Türkçe ses ve konuşmacı tanıma çözümleri ile sesli imza uygulamalarının bugünü ve yarını, blended çağrı merkezi yönetimi ve teknoloji sigortacılıkta satışları nasıl artırır? gibi konu başlıkları ele alınacak.

Kredi Kayıt Bürosu, Vodafone, Gelirler İdaresi Başkanlığı, Metrics Danışmanlık, Interactive Intelligence, Nuance, Voiceweb, WIN Türkiye, Generali Sigorta gibi sektöründe öncü yerli ve yabancı firmalardan uzmanların deneyim aktarımı yapacağı zirvede CCR CEO’su Türker Erkin de konuşmacı olarak yer alacak.

Yer: Adile Sultan Sarayı  |  Tarih: 14 Nisan 2016 Perşembe  |  Saat: 08.30 – 13.00

Konuşmacılar

• Gürkan Platin
Kredi Kayıt Bürosu• Hakan E. Çelik
Vodafone• İlhan Karayılan
Gelirler İdaresi Başkanlığı

• Mesut Çüre
Metrics Danışmanlık

• Shaheen Haque
Interactive Intelligence

 

• Seb Reeve
Nuance

• Robin Bortz
Nuance• George Papalambros
Voiceweb
• Kıvılcım Hindistan
Win Türkiye
• Burak Gündüz
Generali Sigorta 

• Türker Erkin
Call Center Resources

#CCR, #TürkerErkin, #ÇağrıMerkeziTeknolojiZirvesi, #InteractiveIntelligence, #sesliimza, #Manset

Tags: ÇağrıMerkeziTeknolojiZirvesiCCRInteractiveIntelligencemansetsesliimzaTürkerErkin
Previous Post

D-Smart’ın Yeni CEO’su Mükremin Sarıer Oldu.

Next Post

Tunçmatik, E-ticaret Sitesi’ni Açtığını Duyurdu

Next Post
Tunçmatik, E-ticaret Sitesi’ni Açtığını Duyurdu

Tunçmatik, E-ticaret Sitesi’ni Açtığını Duyurdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG