• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

SAS, Gartner Magic Quadrant’ta bir kez daha liderler arasında yer aldı…

30 Kasım 2014
in Kariyer
SAS, Gartner Magic Quadrant’ta bir kez daha liderler arasında yer aldı…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

it26SAS, sunduğu yüksek performanslı ve kapsamlı çözümleri ile dünyanın en prestijli değerlendirmeleri arasında yer alan Gartner Magic Quadrant’ta Entegre Pazarlama Yönetimi/Integrated Marketing Management alanında 4. kez “Liderler” arasında yer aldı.

İş analitiği yazılım ve servislerinde dünyanın önemli çözüm sağlayıcılarından olan SAS, Gartner’ın Magic Quadrant değerlendirmesinin Entegre Pazarlama Yönetimi kategorisinde üst üste dördüncü kez “Liderler” bölümünde yer almayı başardı. Tüm dünya tarafından kabul gören yetkinliği ile vizyoner ürün geliştirme stratejileri sayesinde SAS, bir kez daha alanında liderliğini kanıtladı. 10 yıldır SAS’ın pazarlama çözümlerinin organik büyümesini sağlayan en önemli etkenlerden biri entegre bir çözüm sunuyor olması. Strateji ve operasyonlar, pazarlama analitiği, çok kanallı uygulama ve dijital zeka olarak dört ana bileşenden oluşan SAS Entegre Pazarlama Yönetimi (IMM), bağımsız sektör uzmanları tarafından da lider olarak kabul ediliyor. Gartner, entegre pazarlama yönetimi alanında lider pozisyonunda yer alan şirketleri şu şeklide tanımlıyor: “Liderler bölümünde yer alan şirketlerin sundukları çözümler, müşterileri tarafından pazarlama faaliyetlerinde pek çok pazarlama rol ve fonksiyonunu destekleyen ana platform olarak kullanılıyor. Bu platformlar entegre pazarlama alanında kapsamlı ve derin işlevler sunuyor. CMO ve pazarlama yöneticilerinin taleplerine uygun, kolay anlaşılır iş modelleri kuruyor.” SAS bu yıl ayrıca Gartner Magic Quadrant değerlendirmesinde CRM Çok Kanallı Kampanya Yönetimi/CRM Multichannel Campaign Management ve Pazarlama Kaynak Yönetimi/Marketing Resource Management alanlarında da “Liderler” bölümünde yer aldı. SAS bunların yanı sıra 2014’ün üçüncü çeyreğinde The Forrester Wave: Kanallar Arası Kampanya Yönetimi Platformları/ Cross-Channel Campaign Management Platform alanında da lider seçildi.

Tags: etkinlikgenelıtkariyersektörtechnology
Previous Post

Avea, Avrupa Çağrı Merkezi Organizasyonları Konfederasyonu’ndan ödülle döndü…

Next Post

Bimsa, Peryön İnsan Yönetimi Ödülleri Gala Gecesi’ne ev sahipliği yaptı…

Next Post

Bimsa, Peryön İnsan Yönetimi Ödülleri Gala Gecesi’ne ev sahipliği yaptı…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG