• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Samsung servisinden bir ilk: Cep telefonlarınız 1 saat içinde hazır!..

12 Şubat 2015
in Telekomünikasyon & Mobil
Samsung servisinden bir ilk: Cep telefonlarınız 1 saat içinde hazır!..
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

19Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaya odaklanan Samsung Electronics, Bakırköy’de açtığı Mobil Cihazlar Servis Merkezi ile müşterilerini teknisyenlerle yüz yüze buluşturarak, anında çözüm sağlıyor ve bu bağlamda sektörde de bir ilke imza atıyor…

Müşteri memnuniyeti önceliği ile satış sonrası hizmetlerde ciddi yatırımlar gerçekleştiren Samsung Electronics Türkiye, “yüz yüze, kaliteli hizmet” vizyonuyla Türkiye’nin en kapsamlı Samsung Mobil Cihazlar Yetkili Servis Merkezi’ni hayata geçirdi. Merkezi benzerlerinden ayıran en önemli fark; müşterilerin randevusuz, teknisyenlerle direkt olarak yüz yüze bir hizmet alacak olması. Üstelik bu sayede, Samsung müşterilerine 1 saat gibi bir zaman zarfında hızlı ve etkin bir çözüm sunacak. Bakırköy’deki Samsung Mobil Cihazlar Servis Merkezi, Samsung Electronics Türkiye Başkanı Yoonie Joung, Samsung Electronics Türkiye Satış Sonrası Servis Direktörü Gökhan Uğurlu ve KVK Teknik Servis Genel Müdürü Suat Hakan Şentürk’ün katılımlarıyla Bakırköy, İstanbul Caddesi’nde açıldı.

Mobil cihaz müşterilerine benzersiz, yenilikçi çözümler…

Samsung; müşteri hizmetlerinde devrim niteliği taşıyan bu yeni atılımıyla mobil cihaz hizmetinde bir ilke imza atarak 15 ayrı masada, müşterileri teknisyenlerle buluşturuyor ve kişiselleştirilmiş bu servisle “premium” (üst kalitede) bir hizmet sunuyor. Tüm Samsung marka cep telefonları, tabletler, fotoğraf makineleri, video kameralar, monitör ve yazıcıları kapsayan yeni Samsung Mobil Cihazlar Servis Merkezi’nde; alanında uzman teknisyen bir kadro hizmet verecek. Hali hazırda Türkiye’nin en yaygın Mobil Cihazlar Servis Merkezi ağına sahip olan Samsung, çok yakın bir zamanda tüm bu merkezlerini, Bakırköy Yetkili Servis Merkezi’nde olduğu gibi, yüz yüze hizmet veren şekle büründürecek. Samsung Electronics Türkiye Başkanı Yoonie Joung açılışta yaptığı konuşmada, satış sonrası müşteri memnuniyetinde devrim sayılabilecek bir adım attıklarını belirterek; söz konusu yatırımı şöyle değerlendirdi: “Samsung olarak, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutma hedefiyle alanımızda son derece yenilikçi ve eşsiz bir adım attık. Bu uygulama ile müşterilerimize en üst kalitede ve benzersiz bir servis deneyimi garanti ediyoruz. Yatırımlarımız ile bu anlayışla hizmet veren Samsung Mobil Cihazlar Yetkili Servis Merkezlerimizi hızla yaygınlaştıracağız. Bu sayede markamıza duyulan güvene layık olmaya devam edeceğiz.” Samsung’un, Bakırköy’de açtığı Mobil Cihazlar Yetkisi Servis Merkezi hafta içi 09.00 – 18.00 ve Cumartesi günleri saat 09.00 – 14.00 arasında hizmet vermektedir. Ayrıca Samsung’un Çağrı Merkezi’ne, 7 gün 24 saat 4447711 no’lu telefondan ücretsiz ulaşılabilir.

Tags: bilişimdepolamadonanımkurumsalmobilsektörtechnology
Previous Post

Up Box 3D Yazıcı ve Fuel 3D Scanify Tarayıcı Türkiye’de

Next Post

ASUS’un Yeni Dizüstü Bilgisayarı Zenbook UX305’le Tanışın!

Next Post
ASUS’un Yeni Dizüstü Bilgisayarı Zenbook UX305’le Tanışın!

ASUS’un Yeni Dizüstü Bilgisayarı Zenbook UX305’le Tanışın!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG