• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Samsung Digital Signage Pazarında Yedi Yıldır Zirvede

26 Temmuz 2016
in Donanım, İş Zekası
Samsung Digital Signage Pazarında Yedi Yıldır Zirvede
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Samsung Farklı Seçeneklere Yer Veren SMART Signage Portföyü ile Digital Signage Pazarındaki Lider Konumunu Sürdürüyor

Samsung Electronics, ticari amaçlı dijital ekran (Digital Signage) satışlarında dünya çapındaki liderliğini üst üste yedi yıldır sürdürüyor. Ekran teknolojisiyle ilgili bilgi, analiz ve uzmanlık sunan öncü araştırma şirketlerinden IHS tarafından açıklanan satış rakamları Samsung’un sektörde 2009’dan beri süregelen liderliğini ortaya koyuyor.

Samsung’un başarılı 2015 sonuçları, şirketin geçtiğimiz yıllarda ticari amaçlı dijital ekran kategorisinde yakaladığı ivmenin devam ettiğinin göstergesini oluşturuyor. Dünya çapındaki müşteriler tüketicinin dikkatini çekmek için daha dinamik yollar ararken, Samsung da bu arayışın sonucu olarak çeşitli ortamlarda kullanılabilecek çok yönlü ve yüksek performanslı ekran teknolojilerini geliştirmeyi sürdürdü.

IHS Technology’nin hazırladığı “Kamusal Alanda Kullanılan Ekranlar İçin Pazar Takibi, 2016 1. Çeyrek” başlıklı rapora göre Samsung’un dijital ekran satışlarındaki küresel pazar payı yüzde 28,8 olarak gerçekleşti. Bu rakam, Samsung’un 2014 yılı sonundaki yüzde 26,9 pazar payına göre bir artış ifade ediyor. (Veri Kaynağı: IHS Kamusal Alanda Kullanılan Ekranlar İçin Pazar Takibi, Ürün Tanımı: Kamusal alanda kullanım amaçlı ekranlar + Kamusal alanda kullanım amaçlı televizyon ekranları)

“Samsung, ticari amaçlı dijital ekran alanında dünyadaki en etkileyici inovasyonların birçoğunun arkasındaki şirkettir. İnancımız, sürekli gerçekleştirilen inovasyonun işimizi ve müşterilerimizin işlerini daha da yukarıya taşıyacağı yönünde” diye konuşan Samsung Electronics Visual Display Departmanı Kıdemli Başkan Yardımcısı Seog-gi Kim sözlerine şöyle devam etti:

“IHS sıralamasında ulaştığımız en son başarı, iş ortaklarımızın müşterilerine seslenirken sürükleyici ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunan araçlar kullanmaları için yıllardır sürdürdüğümüz yoğun ve azimli çalışmaların sonucudur. Ayrıca dijital ekranlardaki küresel lider rolümüzü uzun yıllar devam ettirmeyi umuyoruz.”

1469517633_706_03_Outdoor_Signage_2

Geniş bir dizi interaktif ve bilgi amaçlı ekran içeren Samsung SMART Signage Portföyü devlet, eğitim, konaklama, sağlık hizmetleri, finansal hizmetler ve perakende satış gibi çeşitli sektörlere özel olarak tasarlanmış, uçtan uca çözümler sunuyor. Bu teknolojiler iş birliğini ve üretkenliği artırırken aynı zamanda bu gibi ortamlarda genellikle kullanılan tüketici sınıfı ekranlar yerine aşağıdaki daha güçlü görsel alternatifleri sunuyor:

  • LED Signage – Samsung’un gelişmiş video işleme ve ölçeklendirme teknolojileriyle desteklenen bu ekranlar, ölçeklenebilir tasarımı LED görsel kalitesiyle birleştirerek iç ve dış mekanlardaki izleyicilere net ve okunabilir bir görüntü kalitesi sunuyor.
  • SMART Outdoor Signage – Samsung’un dayanıklı OHD Serisi SMART Signage ekranları, dış mekanlarda ekrandaki mesajların net bir şekilde görüntülenmesini sağlıyor. Bu parlak ve yüksek kontrastlı ekranlar, hava koşulları veya diğer doğal koşulların etkisinden bağımsız olarak, dikkati dağıtan görsel faktörleri en aza indirmek için net görüntü kalitesi ve 7/24 dayanıklılık sağlıyor.
  • Video Wall Çözümleri – Tüm ekran kombinasyonu ve şekil gereksinimlerine göre uyarlanabilen bu ekranlar, renk betimlemesi boşluklarını ve görsel tutarsızlıkları ortadan kaldırarak büyük ölçek formatında etkili mesajlar iletiyor. Samsung, 2015 yılında dikkati dağıtan görsel faktörleri daha da azaltmak ve izleyicinin sunulan içeriğe odaklanabilmesini sağlamak için pazardaki en ince çerçeveye sahip video duvarını piyasaya sürdü.

1469517636_04_Broadcasting_Studio_Video_Wall_distribution

İnteraktif Beyaz Tahtalar (IWB) – Samsung’un multimedya uyumlu ekranları, toplantı odalarında ve sınıflarda interaktif iletişim olasılıklarını artırmak için gerçek zamanlı içerik paylaşımına olanak tanıyor. Bu interaktif beyaz tahtalar, daha çok esneklik sunmak için kalem ve insan dokunuşuyla uyumludur.

#Samsung, #DigitalSignagePazarı, #Zirve, #DigitalSignage, #SamsungElectronics

Tags: DigitalSignageDigitalSignagePazarısamsungSamsungElectronicsZirve
Previous Post

Hackerler, bu kez Mac kullanıcılarını hedef alıyor

Next Post

Logo Yazılım , Qlik ile güç birliği yaptı

Next Post
Logo Yazılım , Qlik ile güç birliği yaptı

Logo Yazılım , Qlik ile güç birliği yaptı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG