• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

“Sağlıkta Dijital Dönüşüm” İle Salgın Sürecinde Sıfır Temas

02 Ekim 2020
in Dosya Konusu
“Sağlıkta Dijital Dönüşüm” İle Salgın Sürecinde Sıfır Temas
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’de Mart 2020’den bu yana süren pandemi sürecinde vaka artışları sürüyor. Kasım ayında salgının daha da yükselişe geçeceği ihtimali de uzmanlar tarafından tartışılıyor. Online Sağlık hizmetleri ise, COVID-19 sürecinde teması azaltarak bulaşıcılığı önlemede büyük önem taşıyor…

Evinizden çıkmaya gerek kalmadan ve risk almadan ilgili sağlık çalışanı ile canlı bağlantı ile görüşmek pandemi döneminde çok daha fazla tercih edilir oldu.  Sağlık Bakanlığı’nın da regülasyon verdiği Tele Tıp Sistemiyle radyolojik tetkiklere ait görüntülere 7/24 web ortamında erişilmesine, bu görüntülerin raporlanabilmesine, radyologlar arası telekonsültasyon yapılabilmesine, tıbbi görüntü ve raporların kalite açısından değerlendirilebilmesine ve e-Nabız uygulaması üzerinden vatandaşlar ile paylaşılabilmesine olanak sağlanıyor.

Sağlık çalışanları ve hastalar için güvenilir çözüm

Sağlık çalışanları ve hastaların daha fazla zarar görmemesi için Online Sağlık hizmetlerine geçiş yapmak büyük önem taşıyor. 11Sight Türkiye Ülke Müdürü Ercan Gümüş, “11Sight ile görüntülü görüşmede hastaların güven duygusu arttığı için geri dönüş oranı sesli görüşmeye göre 3 kata kadar daha fazla gerçekleşiyor. Sağlık turizmi açısından ise 11Sight çok daha büyük bir öneme sahip. Dünyanın herhangi bir yerindeki hastaya gerekli tüm tanıtımları yapabiliyor, operasyonlar hakkında bilgi verebiliyor ve yüz yüze iletişim kurarak güven bağı kurabiliyorsunuz.” şeklinde görüşlerini dile getirdi.

Pandemi dönemiyle birlikte online sağlık hizmetlerinin çok büyük önem kazandığının da altını çizen Gümüş şöyle devam etti:

Sağlık görevlisi doğrudan hastayla iletişime geçebiliyor

“Online Sağlık hizmetleri, günümüzün hızla değişen sağlık sisteminin ortaya çıkardığı, hem danışana hem de klinik, hastane ve özel muayenehanelerdeki uzmanlara çeşitli yararları olan bir uygulama. Son yıllarda taşınabilir bilgisayarların yaygınlaşması ve güvenilir iletişim sistemlerinin geliştirilmesi, online sağlık hizmetlerinin istenilen yer ve zamanda sunulmasının önünü açtı. Sağlıkta online dönüşüm, sağlık görevlisinin doğrudan hastayla iletişime geçmesi şeklinde olabileceği gibi aile hekimine hastasıyla ilgili olarak süpervizyon vermesi yoluyla da kullanılabiliyor.

COVID-19 riski de korkusu da azalıyor

Görüntülü etkileşim platformu 11Sight ile çevrimiçi destek, fiyat ve zaman konusunda hastane veya muayenehanede görüşmeye göre daha avantajlı bir çözüm sağlanıyor. Sağlık çalışanları ofis masraflarını düşünmek zorunda kalmazken yolda harcayacakları zamanı kendilerine ayırma lüksüne sahip oluyor.  Hem de COVID-19 korkusuna ve bulaşma riskine karşı da önlem alınmış oluyor.”

Tags: 11SightOnline Sağlık HizmetleriSağlıkta Dijital Dönüşüm
Previous Post

Geleceği Yakalamak İçin S/4HANA’ya Yatırım Yapılmalı

Next Post

Geleceğin Kadın Siber Güvenlik Uzmanlarını, Cisco Yetiştiriyor

Next Post
Geleceğin Kadın Siber Güvenlik Uzmanlarını, Cisco Yetiştiriyor

Geleceğin Kadın Siber Güvenlik Uzmanlarını, Cisco Yetiştiriyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG