• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

PayU Türkiye’den E-Ticareti Destekleyen Bir İletişim Çalışması: E-Ticareti Seviyorum!

07 Mayıs 2014
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

ticaret1E-ticaret sektörünün ödeme sistemleri alanındaki çözüm ortağı PayU Türkiye e-ticaretin faydalarını kullanıcılara aktarmak amacıyla yaklaşık bir ay sürecek yeni bir kampanya başlattı: “E-ticareti Seviyorum”

Sanal POS çözümleri, gelişmiş sahtecilik (fraud) önleme filtreleri, 7 gün 24 saat hizmet veren uzman sahtecilik izleme ekibi ve daha birçok servisle e-ticaret sektörünün güvenilir iş ortakları arasında yer alan PayU Türkiye, e-ticaretin gelişimi adına önemli bir iletişim çalışmasını hayata geçiriyor.

“E-ticareti seviyorum” adlı kampanya, sektörde faaliyet gösteren e-ticaret profesyonellerinin ve Türkiye’deki internet kullanıcılarının e-ticaretle ilgili görüş ve yorumlarını www.e-ticaretiseviyorum.com  adresinde kamuoyuyla paylaşıyor. İnsanların e-ticareti sevme nedenlerini bu web sitesinde derleyen PayU Türkiye, ayrıca e-ticaret sektörünü geliştirebilecek bazı ipuçlarını da ziyaretçilerle paylaşıyor. Bu sayede Türkiye’deki internet kullanıcılarının e-ticareti tercih etme nedenlerine ve kullanıcı deneyimlerine ışık tutarken, aynı zamanda e-ticaretin güçlü yönlerini ve tüketici dostu uygulamaların avantajlarını daha fazla ön plana çıkarmayı amaçlıyor.

Bugüne kadar halkla ilişkiler ve reklam şirketlerinde çalışan internet kullanıcılarının ve önde gelen e-ticaret markalarının ticaret2temsilcilerinin fikirlerini alan PayU Türkiye, şimdiden e-ticaretin artılarını ortaya çıkarmış durumda. Ürün çeşitliliği, zaman tasarrufu ve trafik sıkıntısına girmeden alışveriş imkanı, internet kullanıcılarının yaygın olarak e-ticareti tercih etme nedenlerinden bazıları. Site yöneticilerinin yorumlarında ise, e-ticaret için ön plana çıkan özellikler arasında e-ticaretin dinamik, yeniliklere açık ve küresel potansiyele sahip olması yer alıyor.

E-ticareti seviyorum çünkü:

– “Sadece dakikalar içinde onlarca ürünü satabiliyor, müşterilerin kapısına kadar gidiyor ve her gün yüzbinlerce kişiye dokunabiliyoruz.” Mehmet Çelikol, Media Markt E-ticaret Direktörü

– “Bu sektörde her şey çok dinamik ve yaptığınız iş hiçbir zaman rutine bağlanmıyor.” Nedim Paltura, Tatilsepeti.com Yönetici Ortak

– “Avustralya’daki bir müşterimizin düğününe kıyafet yetiştirebiliyor, derdini çözebiliyoruz.” Sami Güzel, Modanisa, CEO

– “Mağaza mağaza dolaşmadan, alacağım ürün için gerekli bütün araştırmayı ve karşılaştırmayı yapabiliyorum.” Buğra Özden, Dijital Reklam Ajansı Müşteri İlişkileri Yöneticisi

– “Mağazalarda bulamadığım birçok ürünü e-ticaret sitelerinde bulabiliyorum.” Gülcan Dede, Ev Hanımı

– “Tek tıkla tüm ürünlere ulaşabiliyor ve dilediğim ürünü yorulmadan satın alabiliyorum.” Ozan Doğan, Üniversite Öğrencisi

– “Ölçümleyebiliyorum.”  Sevan Acemoğlu, Dijital Reklam Ajansı Web Analisti

– “Yorulmadan istediğim her şey kapıma geliyor, alışverişe fazla vakit harcayamadığım için e-ticaret ile istediğime hemen ulaşıyorum ve ihtiyaç duyduğum ürünleri tüm model ve renkleriyle bir tıkla kapımda bulabiliyorum.” Nazlı Öksüzoğlu, E-ticaret Satınalma Grup Müdürü PayU Türkiye Ülke Direktörü Emre Güzer; “E-ticaretin tek faydasının ‘uygun fiyatlı ürünlerin sağlanması’ olduğuna dair hatalı bir algı oluşmuş durumda ülkemizde. Biz bu yaklaşımın Türkiye e-ticaret pazarına zarar verdiğini düşünüyoruz. Oysa bildiğiniz gibi e-ticaretin tüketicilerin hayatına kattığı birçok değer var” dedi. PayU Türkiye Pazarlama Müdürü Ozan Tatar ise kampanyanın amacını ve hedefini şöyle dile getirdi: “PayU Türkiye olarak sektörü olumsuz yönde etkilediğini düşündüğümüz bu algıyı bir nebze olsun olumlu yönde değiştirme amacıyla ‘E-ticareti Seviyorum‘ iletişim kampanyasını başlattık. E-ticaretin ayrıcalıklarını, avantajlarını; kullanıcıların ve e-ticaret yöneticilerinin samimi düşünceleri aracılığıyla vurgulayarak daha çok kişiyi e-ticarete çekmek ve e-ticarete yönelik algıyı farklı bir noktaya taşımak istiyoruz. Sektörün daha sağlıklı büyümesi için bu ve benzeri iletişim çalışmalarına ihtiyaç olduğunu düşünüyoruz.” dedi.

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

Teleperformance, Üst Üste Dördüncü Kez “Dünya Lideri” Seçildi

Next Post

Kingston’dan Babanıza Daha Fazla Mutluluk Depolatacak Hediye Önerileri!   

Next Post

Kingston’dan Babanıza Daha Fazla Mutluluk Depolatacak Hediye Önerileri!   

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG