• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Özyeğin Üniversitesi, 6 günde geleceğin bilgisayar oyunu tasarımcılarını yetiştirdi

18 Temmuz 2013
in Eğitim
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Özyeğin Üniversitesi, lise öğrencilerine bilgisayar oyunu tasarlamanın öğretildiği, bu yıl altıncı kez gerçekleştirilen Bilgisayar Oyunu Atölyesi’ni düzenlenen sertifika töreniyle tamamladı.

Düzenlen tören öncesi sadece 6 gün içinde geliştirdikleri oyunları akademisyenler ve oyunseverlerle paylaşan 25 lise öğrencisi, atölye boyunca inanılmaz bir deneyim yaşadı. Uygulamalı olarak gerçekleştirilen atölye, öğrencilerin grafik tasarım, programlama ve hikaye kurgulama yeteneklerini geliştirmesini sağladı. Atölyede başarılı bulunan öğrenciler, Özyeğin Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği programına yerleştikleri takdirde Özyeğin Üniversitesi’nde %100 burslu olarak okuma imkanına da sahip olacaklar.

Özyeğin Üniversitesi tarafından düzenlenen Bilgisayar Oyunu Atölyesi bu yıl altıncı kez gerçekleştirildi. Lise öğrencilerine bilgisayar oyunu tasarlamayı öğretmek amacıyla düzenlenen atölye, öğrencilerin geliştirdikleri oyunların sunumu ve sonrasında düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi.

Sadece 6 gün gibi kısa bir süre içinde harikalar yapan başaran 25 lise öğrencisi, atölye boyunca grafik tasarım, programlama ve hikâye kurgulama yeteneklerini geliştirerek bilgisayar oyunu yapmanın temel kurallarını öğrenmiş oldu. Atölyede başarılı bulunan öğrenciler, ilk altı tercihleri arasında yer vererek Özyeğin Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Programı’na yerleştikleri takdirde “%100 Bilgisayar Mühendisliği Dekanlık Bursu” kazanarak Özyeğin Üniversitesi’nde okuma imkânına da sahip olacaklar.

Lise 11. ve 12. sınıf öğrencilerinin katılımına açık olarak gerçekleşen atölye çalışması, Özyeğin Üniversitesi Mühendislik Fakültesi öğretim üyelerinden, Türkiye’nin dünya çapında yayımlanan ilk üç boyutlu oyunu “Culpa Innata”yı yapan ekibin yöneticisi Prof. Dr. Tanju Erdem, Microsoft Research Yazılım Mühendisliği İnovasyon Ödülleri program desteğini kazanan Yrd. Doç. Dr. Barış Aktemur ve “Culpa Innata” oyununu geliştiren Momentum Digital Media Technologies ekibi tarafından yürütüldü.

Atölye süresince öğrencilere bilgisayar oyunlarının tarihi, oyun yapım süreci, MIT’nin geliştirdiği Processing diliyle programlama, oyun grafiği ve animasyon hazırlama yöntemlerine dair temel bir eğitim verildi.

Tags: güvenlikinternet
Previous Post

Novagalicia Banco ve OutSystems, HP Fortify portföyünü tercih etti

Next Post

Android saldırısı Türkiye’de yayılıyor

Next Post

Android saldırısı Türkiye’de yayılıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG