• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Özyeğin Üniversitesi, 5 Günde Geleceğin Oyun Tasarımcılarını Yetiştirdi

28 Eylül 2012
in Eğitim
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Özyeğin Üniversitesi’nin bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Bilgisayar Oyunu Atölyesi, 31 Ocak – 4 Şubat tarihleri arasında gerçekleşti. Lise öğrencilerine bilgisayar oyunu tasarlamayı öğretmek amacıyla gerçekleştirilen atölye 4 Şubat 2011 Cuma günü, öğrencilerin geliştirdikleri oyunların sunumu ve sonrasında düzenlenen sertifika töreni ile sona erdi.

Sadece 5 gün gibi kısa bir süre içinde harikalar sağlımayı başaran 20 lise öğrencisi, atölye boyunca grafik tasarım, programlama ve hikaye kurgulama yeteneklerini geliştirerek bilgisayar oyunu yapmanın temel kurallarını öğrenmiş oldu. Dahası atölyede başarılı olan öğrenciler, önümüzdeki yıl üniversiteye giriş sınavında ilk altı tercihleri arasında Özyeğin Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği’ni tercih ettikleri takdirde “%100 Bilgisayar Mühendisliği Dekanlık Bursu” kazanarak Özyeğin Üniversitesi’nde okuma imkanına da sahip olacaklar.

Lise 11. ve 12. sınıf öğrencilerinin katılımına açık olarak gerçekleşen atölye çalışması, Özyeğin Üniversitesi Mühendislik Fakültesi öğretim üyelerinden, Türkiye’nin dünya çapında yayımlanan ilk üç boyutlu oyunu “Culpa Innata”yı sağlıan ekibin yöneticisi Prof. Dr. Tanju Erdem, Microsoft Research Yazılım Mühendisliği İnovasyon Ödülleri program desteğini kazanan Yrd. Doç. Dr. Barış Aktemur ve “Culpa Innata” oyununu geliştiren Momentum Digital Media Technologies ekibi tarafından yürütüldü.

Atölye süresince öğrencilere bilgisayar oyunlarının tarihi, oyun yapım süreci, MIT’nin geliştirdiği Processing diliyle programlama, oyun grafiği ve animasyon hazırlama yöntemlerine dair temel bir eğitim verildi. Atölyenin son günü yaptıkları oyunları sunan öğrenciler en iyi oyun, en zor oyun, en iyi seslendirilmiş oyun, en iyi kurgulanmış oyun, en eğitici oyun, en eğlenceli oyun gibi farklı kategorilerde sürpriz ödüller de kazandılar.

Tags: Bilgisayar Oyunu Atölyesi
Previous Post

Habitat Bilişim Akademisi Ümraniye’de

Next Post

Logicom Türkiye, Yeni Yıl İle Birlikte İş Ortaklarına Desteğini Artırıyor

Next Post

Logicom Türkiye, Yeni Yıl İle Birlikte İş Ortaklarına Desteğini Artırıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG