• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

OpenTouch, Kurumların İletişim Gücüne Güç Katacak

29 Kasım 2012
in IT Gündem
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

İletişim, çağrı merkezi ve veri ağları çözümleriyle 130’u aşkın ülkede her ölçekten 250 bini aşkın dinamik işletmeye hizmet veren Alcatel-Lucent Enterprise, “İletişimde bir devrim daha” sloganıyla Türkiye pazarına OpenTouch çözümünü sundu. Kurumlara yüksek verimlilik kazandırmak amacıyla Alcatel-Lucent mühendisliği ile kurgulanan OpenTouch iletişim çözümü, kurumların iletişim gücüne güç katıp, iş süreçlerine önemli bir katkı sağlayacak.

Bilişim sektöründen çok sayıda şirket temsilcisinin, iş profesyonellerinin ve bilişim basının katılımıyla gerçekleştirilen lansmanın açılış konuşmasını yapan Alcatel-Lucent Enterprise Türkiye Ülke Direktörü Çağlayan Nur, hızla gelişen teknolojilerin bireysel iletişimi olduğu gibi kurumsal iletişim süreçlerini de yakından etkilediğini belirterek, “Yoğun rekabetin yaşandığı günümüzde hem kurumlar hem de çalışanlar; güçlü olduğu kadar, pratik ve çok yönlü iletişim kurma yeneğine de sahip olmak zorundalar. Alcatel-Lucent mühendisliği ile geliştirilen OpenTouch çözümümüz, işte tüm bu gereksinimler doğrultusunda verimlilik sağlamak üzere tasarlandı. OpenTouch ışığında iletişim alanında yaptığımız bu devrim ile kurumların ve iş profesyonellerinin işlerini istedikleri şekilde, istedikleri yerden, istedikleri cihazdan, tek platform üzerinden en etkin biçimde yönetebilmesini sağlıyoruz”dedi.

Alcatel-Lucent Enterprise Global Satış ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Jan Zuurbier de yaptığı konuşmada Alcatel-Lucent Enterprise’ın liderlik ettiği bir çok teknoloji ile kurumlara dolayısıyla da dünya ekonomisine verimlilik anlamında önemli katkı sağladıklarına dikkat çekti. Türkiye’nin çok dinamik bir ekonomiye sahip olduğunu ve ekonominin adeta dinamosu olan kurumların rekabette varolmak ve dünyaya açılmak için iletişim altyapılarını güçlendirmeleri gerektiğini ifade eden Jan Zuurbier; “ Alcatel-Lucent Enterprise geliştirdiği teknolojiler ile hep bir adım önde olmayı hedefledi ve bunu da oraya koyduğu başarılı çözümlerle her zaman başardı. Bu paralelde dünyanın tüm önemli merkezlerinde olduğu gibi Türkiye’de de bu özel çözümlerimizi kurumlara sunmanın gururunu yaşıyoruz. Her ölçekten şirketin sahip olması gereken etkin ve verimli iletişim gücünü, en güncel teknolojiler ile kabul görmüş standartlarda ve uygun maliyetlerle sunmaya özen gösteriyoruz. İleri teknolojinin son ürünü olan OpenTouch platformumuz, kurumsal taraftaki en üstün, en pratik ve en verimli iletişim çözümü olarak Türkiye’deki müşterilerimizin gücüne gerçekten büyük güç katacak. Bu üstün çözüme yatırım yapacak kurumlar eminiz ki orta vadede büyüme noktasında önemli ivmeler yakalayacaklar” dedi.

OpenTouch nasıl bir platform?
OpenTouch çözümü, kurumların iş akışlarını değiştirecek yeni nesil bir iletişim altyapısı-platformu olarak geliştirildi. Çalışanların olduğu kadar, ilgili iş ortaklarının, müşterilerin ve tedarikçilerin sadece masa telefonlarından değil, bilgisayar, cep telefonu ve tabletler başta olmak üzere her türlü cihazdan kesintisiz ve verimli biçimde iletişim kurmasını sağlıyor.

OpenTouch kurumlara ne sunuyor?

Tek numara özelliği ve mobilite: Masa telefonuna bağlı kalınmadan kişiye gelen dahili, harici bütün çağrıların her türlü cihazdan (bilgisayar, cep telefonu, tablet) alınmasını ve arama yapılmasını sağlıyor.

Ortak çalışma platformu: İster kurum içinde ister kurum dışında birlikte iş yapması gereken grupların istedikleri cihaz üzerinden bağlanıp, hem görsel hem de sesli olarak ortak çalışma yapabilmelerine ortam sunuyor.
Video Konferans: Dahili MCU özelliği sayesinde ister mobil veya bilgisayar ister toplantı odası ekipmanları üzerinden ucuz, yönetilebilir ve güvenilir video konferans özelliği sağlıyor.

Hızlı görüşme aktarımı: Görüşme sırasında karşı tarafa hissettirmeden cihaz değişimine olanak tanıyor. Masa telefonundan cep telefonuna, cep telefonundan bilgisayara, bilgisayardan video konferans cihazına…

Medya değişimi: Mesaj sesli görüşmeye, sesli görüşme video konferansa, video konferans masaüstü paylaşımına istenilen anda dönüştürülebiliyor.

Akıllı masa telefonu: Üzerinde uygulama geliştirilebilir, video konferans ve pc senkronizasyonu yapılabilir bir telefon olan “My IC Phone” üzerinden ortak çalışma platformlarına bağlanıp, dosya sistemine erişim sağlanıyor. İşin merkezine artık bilgisayar değil bir telefon geçiyor.

OpenTouch neden tercih edilmeli?

OpenTouch çözümü, her türlü servis için farklı sunucu ve platform kullanmadan, tek bir sunucu üzerinden bütün servisleri verirken bunların yönetimini de sağlıyor. Entegrasyon maliyetlerini ve sorunlarını ortadan kaldırıyor. Tek bir arabirimi ile bütün cihazların ve servislerin yönetimine izin veriyor. Yönetimi cihaz tabanlı değil kullanıcı tabanlı yaparak yönetimi kolaylaştırıyor. Marka bağımsız tüm kullanıcı cihazlarını destekliyor. Kulanıcılar aynı arabirimi, bilgisayarlarında, cep telefonlarında, tabletlerinde ve masa telefonunda görüyorlar.

 

Tags: iletişimıtopentouh
Previous Post

Edelman’dan Twitter Dedektifi: TweetLevel

Next Post

Trend Micro Uyarıyor: Hedefli saldırıların %90’ı e-posta Üzerinden Yapılıyor!

Next Post

Trend Micro Uyarıyor: Hedefli saldırıların %90’ı e-posta Üzerinden Yapılıyor!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG