• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Nuage Networks Ve Telefonica Business Solutions Kurumsal Müşteriler için “Servis Zinciri” Testlerini Başarıyla Tamamladı

18 Kasım 2015
in Dosya Konusu
Nuage Networks Ve Telefonica Business Solutions Kurumsal Müşteriler için “Servis Zinciri” Testlerini Başarıyla Tamamladı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Alcatel-Lucent Teletaş’ın ana ortağı Alcatel-Lucent’ın SDN çözümü Nuage Networks, Servis Sağlayıcılara, kurumsal müşterilerine yönelik katma değerli servislerin sunulmasında şebeke otomasyonu sağlıyor ve bu servislerin hayata geçirilmesinde önemli oranda hız kazandırıyor.

 

Alcatel-Lucent’ın yazılım tanımlı şebeke (SDN) çözümlerine odaklanan çözümü Nuage Networks ile B2B pazarına geniş çapta entegre iletişim çözümleri sunan lider sağlayıcı Telefonica Business Solutions, birlikte başarılı adımlar atıyor. İki şirket, birden çok tedarikçili ortamda, sanallaştırılmış şebeke fonksiyonlarının (NFV) “servis zinciri” şeklinde uygulanmasını kapsayan testleri başarıyla tamamladı. Bu değerlendirme ile, Telefonica Business Solutions şirketinin katma değer servisler sunmayı otomatikleştirmesi ve kurumsal müşterilerine önemli ölçüde zaman kazandırması adına önemli bir adım atılmış oluyor.

 

Şebeke ve uygulama servislerinin devreye alınması (güvenlik duvarı ya da güvenlik geçidi gibi), yeni uygulamaların hayata geçirilmesinden çok zaman alan ve hata yapmaya açık işlemler olabiliyor. “Servis zinciri” sayesinde fiziksel ya da sanal şebeke servis kurulumları, istenilen konfigürasyonlarda, otomatik olarak yapılabiliyor. Böylece Nuage Networks, karmaşık şebekeleri ve servis sunma süreçlerini otomatik hale getirerek Telefonica Business Solutions şirketinin müşterinin istediği anda (on-demand) bulut servisleri sunmasına olanak sağlıyor.

 

Alcatel-Lucent ile kesintisiz entegrasyon

 

Nuage Networks ve Telefonica Business Solutions, bu test çerçevesinde Alcatel-Lucent’ın 7750 Service Router (SR) ve Virtualized Service Router çözümlerini Nuage Networks Virtualized Services Platformu (VSP) ile birlikte kullanıldığını gösterdi. Şirketler ayrıca, Telefonica’nın hali hazırdaki üçüncü parti IP Edge Routing platformlarıyla da kesintisiz entegrasyon sağladı.

 

Sağlanan hibrit çözüm, Telefonica’nın kurumsal müşterilerine esneklik sunacak. Bu esneklik sayesinde bant genişliği, kontrol, maliyet ve servis kalitesi konularındaki ihtiyaçlara bağlı olarak, otomatik katma değer servislerin optimal WAN servisiyle kullanılması sağlanacak.

 

 

Nuage Networks VSP, Telefonica’nın hali hazırdaki VMware sanallaştırma platformuna, Openstack® ve açık kaynaklı KVM hipervizörüne dayalı bir test ortamına şebeke kaynakları sunuyor.

 

Sunulan portal çözümü sayesinde, Openstack® ve açık API’lar vasıtasıyla sanal makinelerin tamamen otomatik bir şekilde oluşturulması mümkün oluyor. Böylece, müşteriler isteklerine paralel olarak hizmetleri etkinleştirilebiliyor ya da devre dışı bırakılabiliyor. Bu, müşteri deneyimi açısından ICT dünyasında yepyeni bir dönemi başlatıyor.

Tags: Nuage NetworksTelefonica Business
Previous Post

Casper’ın Yeni Tableti VIA T9W Dizüstünü Rahatlığını Aratmayacak

Next Post

TP-LINK Power Bank ’larla Şarj Hizmeti Veren Kafe Sayısı Artıyor

Next Post
TP-LINK Power Bank ’larla Şarj Hizmeti Veren Kafe Sayısı Artıyor

TP-LINK Power Bank ’larla Şarj Hizmeti Veren Kafe Sayısı Artıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG