• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Nokia müşteri memnuniyetinde yine bir numara!..

07 Temmuz 2013
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Müşteri memnuniyetinde 7 yıldır birinciliğini sürdüren Nokia, cep telefonları sektöründe ilk sıradaki yerini korudu. Türkiye Kalite Derneği KalDer’in KA Araştırma ile ortak yürüttüğü “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” (TMME) ölçümünde, 2012 sonuçlarına göre Nokia cep telefonları sektöründe birinci oldu…

20’yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülen ve Türkiye ayağı KalDer ile KA Araştırma ortaklığıyla yapılan Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin Türkiye uygulaması projesi TMME ölçümünün 2012 yılının kazananları 23 Mayıs’ta Swissotel’de düzenlenen törenle ödüllerini aldılar. TMME 2012 ilk çeyrek ölçümleri sonucuna göre, cep telefonu sektöründe müşteri memnuniyeti konusunda birinci olan Nokia, ödül gecesi 3 ödül birden almanın gururunu yaşadı.

Daha önce de Türkiye’nin En Sevilen Markası seçilen Nokia, kullanıcılarıyla kurduğu samimi ilişkiyi aldığı bu dereceyle bir kez daha kanıtlamış oldu.

Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoyİcan, konuyla ilgili şunları söyledi: “Nokia da daima müşteri odaklı bir marka olmuştur. Her kesimden kullanıcımızın ihtiyacını karşılayabilecek, geniş yelpazede ürün çeşitliliğimiz bunun en güzel göstergesi. Bu önemli dereceyi elde etmemizi sağlayan müşterilerimize en içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.”

TMME nedir?

TMME, 20’yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülmekte olan Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin Türkiye uygulaması projesidir. Türkiye içinde satın alınan ürün ve hizmetlerin müşterileri nezdinde memnuniyetlerinin ölçülmesi ve bunun lisanslı, özel, ekonometrik bir model (ACSI/Fornell Modeli) kullanılarak analiz edilmesine dayanan ulusal, sektörel, kurumsal bir ölçü sistemidir.

2005 yılından beri Türkiye Kalite Derneği ( KalDer ) ve uluslararası araştırma şirketi KA Araştırma ortak girişimi tarafından, ACSI (AmericanCustomerSatisfaction Index) lisansı, NationalQualityResearch Center ve Michigan Universitesi proje yönetim desteği ile yürütülmektedir.

TMME kapsamında, her yıl yaklaşık 40.000 müşteri görüşmesi ile her yıl 25’i aşkın sektörde ve 150’ye yakın kuruluş ACSI Fornell modeli ile ölçülmekte ve kamuoyuna duyurulmaktadır.

Tags: bilişimmobilnokaitechnology
Previous Post

Online porno izleme yaşı 6’ya düştü…

Next Post

Gartner CRM Oscarı 2. kez Akbank’ın…

Next Post

Gartner CRM Oscarı 2. kez Akbank’ın…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG