• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Müşteri deneyiminde EMEA Bölgesi’nin en iyisi Pronet oldu

08 Haziran 2016
in Çağrı Merkezi
Müşteri deneyiminde EMEA Bölgesi’nin en iyisi Pronet oldu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

 

Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet, bu yıl 11.’si düzenlenen çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödüllerinden Contact Center World Awards’un, EMEA Bölgesi’nde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde birinci oldu. Herhangi bir tehlike anında oluşan sinyale müdahale etmek için abonelerine ortalama 10 saniye gibi kısa bir sürede dönüş yapan Pronet, hayat kurtaran hizmetiyle farkını ortaya koyarak ödüle layık görüldü. 2015’te de Türkiye’de En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü’nü alan Pronet, EMEA Bölgesi’nin en iyisi olarak, Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine katılmaya hak kazandı.

Pronet, çağrı merkezi alanında, sektörün en iyilerinin yarıştığı Contact Center World Awards’tan büyük ödülle döndü. Bu yıl 11. kez düzenlenen, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’dan birçok şirketin katıldığı yarışmada Pronet, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde EMEA Bölgesi birincisi oldu. Bu ödülle Pronet, kasım ayında Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerinde yarışma hakkını da elde etti.

Sıradan bir çağrı merkezinin ötesinde, verdiği kaliteli ve hızlı hizmetle hayat kurtaran Pronet’in bu farkı, ödüle layık görülmesinde en önemli etkenlerden biri oldu.

Profesyonel kadrosuyla 365 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren Pronet Alarm Haber Alma Merkezi, yılda toplam 2 milyon sinyal alıyor, 1 milyon çağrı karşılıyor ve 6 milyon dış arama yapıyor. İnsana ve teknolojiye yatırım yapan Pronet, bunun bir sonucu olarak alarm sonrası aboneyi ortalama 10 saniyelik arama hızıyla dünya standartlarının üstünde bir hizmet veriyor.

Contact Center World Awards’ta ödüle layık görülmekten gurur duyduklarını belirten Pronet Müşteri Deneyiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Olgun Kükrer, “Pronet olarak sektörde fark yaratan müşteri odaklı hizmet anlayışımız, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en önemli ödüllerinden biriyle taçlandı. Müşterilerimize kaliteli, hızlı, değer ve fark yaratan bir deneyim yaşatmak için 7 gün 24 saat çalışıyoruz. Gelişen teknolojileri yakından takip ederek her zaman bunu altyapı ve hizmetlerimize yansıtıyoruz. Hayat kurtarırken verdiğimiz hizmette bir saniyenin bile önemi çok büyük. Bugüne kadar yaşanan acil durumlarda, Pronet Alarm Haber Alma Merkezi’ne gelen çağrılarla 10.000’lerce hayat kurtardık. EMEA Bölgesi’nin en iyisi olduk, şimdi hedefimizde dünya birinciliği var” dedi.

#Pronet #ContactCenterWorldAwards #EnİyiMüşteriDeneyimi #ITNetwork #ITNetworkDergisi

Tags: ContactCenterWorldAwardsEnİyiMüşteriDeneyimiITNetworkITNetworkDergisipronet
Previous Post

Amazon Web Services ’ten IoT butonu

Next Post

CISCO VE VODAFONE KIZLARI BİLİŞİM SEKTÖRÜNE ÇAĞIRIYOR

Next Post
CISCO VE VODAFONE KIZLARI BİLİŞİM SEKTÖRÜNE ÇAĞIRIYOR

CISCO VE VODAFONE KIZLARI BİLİŞİM SEKTÖRÜNE ÇAĞIRIYOR

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG