• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Microsoft ’un Yenilenen Bulut Çözümleriyle Kurumlar Daha da Güçlenecek

10 Ekim 2013
in Yazılım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

0322Microsoft, şirketlerin günümüzde bilgi teknolojilerinden daha fazla verim alabilmesi ve yeni fırsatlardan yararlanabilmesi amacıyla tasarladığı yeni kurumsal çözüm ve servislerinin duyurusunu gerçekleştirdi.

Office 365 ve diğer servisleri desteklemek üzere kurgulanan yeni çözümler, Microsoft’un kurumsal bulut stratejisine uygun olarak veri altyapısını bilgi teknolojileriyle, uygulama platformunu geliştiricilerle, cihaz yönetimini iş çözümleriyle birleştirme görevini üstleniyor.

Microsoft Türkiye Sunucu ve Bulut Platformu Yöneticisi Kadir Şener, Microsoft’un sunduğu yeni çözümlere dair şunları söyledi: “Kurumlar bulut bilişimi tercihlerinde en iyi yazılım ve servisleri sunabilen, üçüncü parti servislerle uyumlu geniş bir ekosisteme ve küresel bulut altyapısına sahip olan, sunduğu nitelikli karma bulut çözümleriyle bulutlararası geçişi kolay hale getiren bulut hizmet sağlayıcılarla çalışmak istiyorlar. Bugün bulut alanında hizmet sunan şirketlere baktığınızda, Microsoft’un tüm bu çözümleri bir arada sunabilen tek şirket olduğunu görebilirsiniz.”

Çözümler Baştan Aşağı Yenileniyor

Microsoft, bulut hizmetleri üzerinde kurguladığı bilgi teknolojileri altyapısında kesintisiz hizmet ve uygulama sunabilme becerisine kavuşmak isteyen kurumlar için 18 Ekim’de Windows Server 2012 R2 ve System Center 2012 R2 ürünlerini pazara sunacak. Yine 18 Ekim’de kullanıcılarla buluşacak olan Visual Studio 2013 ve yeni .NET 4.5.1, karma bulut platformları üzerinde farklı cihaz ve servislere hizmet vermek üzere tasarlanmış çağdaş uygulamaların hazırlanmasını kolaylaştıracak.

Studio 2013 Modern Lifecycle Management çözümü, geliştiricilerin, iş sahiplerinin ve bilgi teknolojileri yöneticilerinin birlikte geliştirme sürecine katılarak daha hızlı sonuç almasını sağlayacak. Microsoft, büyük veriden elde edilebilecek öngörünün daha fazla ön plana çıkarılmasına dair vizyona paralel olarak Ekim ayının ortasında SQL Server 2014’ün ikinci ön izleme sürümünü yayınlayacak.

18 Ekim’de yayınlanacak olan Windows Intune, System Center Configuration Manager ile birlikte bilgi teknolojileri yöneticilerinin mobil çalışanlarına diledikleri cihazdan yüksek güvenlikli erişim sunabilmesinin yolunu açacak. Microsoft, buna ek olarak Windows Server 2012 R2 ile birlikte Microsoft Remote Desktop uygulamasını da ay sonunda kullanıma sunacak.

Microsoft CRM çözümlerinin sıradaki büyük sürümü olan Microsoft Dynamics CRM Online Fall ’13, bu ayın sonunda tüketicilerle buluşacak. Microsoft, ayrıca küçük ve orta ölçekli işletmelerde daha fazla verim sağlamak için Microsoft Dynamics NAV 2013 R2’nin kullanıma hazır olduğunu duyurdu.

Tags: bilişimyazılım
Previous Post

Kurumların Ekranları Gözetleniyor, Ortam Sesleri Kaydediliyor!

Next Post

IBM: Korkutucu değil, umut verici

Next Post

IBM: Korkutucu değil, umut verici

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG