• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Metrics34 Tarafından Sunulan TV-Takibi ile E-ticarette Artık TV Reklamlarının Etkisi De Ölçülebiliyor

22 Ocak 2015
in Sektörel Teknolojiler
Metrics34 Tarafından Sunulan TV-Takibi ile E-ticarette Artık TV Reklamlarının Etkisi De Ölçülebiliyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

dijitalDijital pazarlama optimizasyonu şirketi Metrics34 tarafından sunulan TV-Takibi aracı, e-ticaret şirketlerinin TV’de yayınlanan reklamlarının etkisini tıpkı online pazarlama faaliyetleri gibi ölçümleyebilmelerini sağlıyor. Metrics34 Yönetim Kurulu Başkanı Levent Karaçam, Türkiye’de ilk kez sunulan uygulamanın e-ticaret şirketlerinin TV reklam kampanyalarından çok daha etkili sonuçlar alabilmelerine yardımcı olduğunu söyledi.  

Dijital pazarlama optimizasyonu şirketi Metrics34, e-ticaret şirketlerinin televizyon reklamlarının getirilerini ölçmelerini sağlayan TV-Takibi uygulamasını kullanıma sundu. Metrics34’ün Almanya merkezli iş ortağı intelliAd tarafından geliştirilen ve Türkiye’de ilk kez sunulan uygulama sayesinde, e-ticaret siteleri TV’de yayınlanan reklamlarının verimliliğini ölçebiliyorlar.

Konu ile ilgili bilgi veren Metrics34 Yönetim Kurulu Başkanı Levent Karaçam, son dönemde e-ticaret sitelerinin reklam mecrası olarak televizyondan yoğun biçimde yararlandıklarına dikkat çekti.

TV-Takibi’nin e-ticaret sitelerine sağladığı en önemli avantajın ölçümleme olduğunu belirten Karaçam, “Yeni hizmetimiz, yayınlanan TV reklamlarının e-ticaret sitelerine ne derece fayda sağladığını, tıpkı dijital ortamda yürütülen pazarlama faaliyetlerine ilişkin ölçümlerde olduğu gibi açıkça ortaya koyuyor. Örneğin, yayınlanan reklam spotlarından zaman bazında hangilerinin daha çok ürün satılmasını sağladığı gibi veriler, e-ticaret sitesinin gelecekteki TV reklam kampanyalarını da daha sağlıklı bir biçimde planlamasında önemli rol oynuyor” dedi.

Reklam spotlarının istenilen zaman aralıklarında yayınlanması için medya planının oluşturulmasında TV-Takibi’nden yararlanıldığını kaydeden Karaçam, “Böylece reklamlar için en iyi yerleştirme ve doğal olarak da en iyi geri dönüş sağlanmış oluyor. Her e-ticaret şirketinin hedef kitlesi farklı olduğu gibi, hedeflenen kesimlerin TV izleme alışkanlıkları da farklılık gösteriyor. TV-Takibi aracımız sayesinde, reklam yayınlandığı anda e-ticaret şirketinin sitesi dahil tüm dijital pazarlama kanallarında gerçekleşen tüm aktiviteler mercek altına alınıyor. Bu da yürütülen TV reklam kampanyasından aynı reklam bütçesi ile çok daha fazla getiri elde edilmesini sağlıyor” diye konuştu.

 

Tags: donanıminternet
Previous Post

Epson teknolojisiyle katma değer sağlıyor…

Next Post

Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü Görevine “Özberk Ölçer” Atandı

Next Post
Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü Görevine “Özberk Ölçer” Atandı

Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü Görevine “Özberk Ölçer” Atandı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG