• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Medya A.Ş. Global Markalar Dönemini Dünya Devleriyle Kapattı

26 Şubat 2016
in Dosya Konusu
Medya A.Ş. Global Markalar Dönemini Dünya Devleriyle Kapattı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş tarafından ilk olarak global markalar için açıklanan .istanbul ve .ist düzey alanları dünyanın dev markalarından büyük ilgi gördü.

BBC, BMW, Versace, Whatsapp, Apple, Google, Youtube, Gmail, Chrome, Googlemaps, Facebook, Amozon, Blogger, İnstagram, Turkcell başta olmak üzere  birçok dünya devi marka bu sürede .istanbul ve .ist alan adı uzantılarının sahibi oldu.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Medya A.Ş. tarafından internette hizmete sunulan .istanbul ve .ist üst düzey alanları dünya markalarından yoğun ilgi gördü. 27 Ocak’ta İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş tarafından açıklanan Türkiye’nin ilk ve tek alan adı uzantıları .istanbul ve .ist. ilk olarak global markalara açılmıştı. Medya A.Ş. 26 Şubat’ta sona eren .istanbul global markalar dönemini dünya devleriyle kapattı. BBC, BMW, Versace, Whatsapp, Apple, Google, Youtube, Gmail, Chrome, Googlemaps, Facebook, Amozon, Blogger, İnstagram, Turkcell gibi birçok dünya devi marka bu sürede .istanbul ve .ist alan adı uzantılarının sahibi oldu.

Medya A.Ş. Genel Müdürü Bekir Kaplan, global markalar için açıkladıkları dönemi çok yoğun geçirdiklerini söyledi. Günde 300’e yakın başvuru aldıklarını belirten Kaplan, “İnanıyoruz ki işletmelerden organizasyonlara ve bireylere .istanbul ve .ist alan adı sahibi her kurum, İstanbul’un sağladığı prestij, görünürlük, güvenilirlik ve değerden potansiyel olarak faydalanacak, İstanbul’un güçlü marka değerini dijital adreslerine taşıyacak ve .istanbul ve .ist, dünya çapında çevrimiçi kimlikleri İstanbul markası ile güçlendirecek” dedi. .istanbul ve .ist yeni üst düzey alanlarının, İstanbul’un ticaret ve turizm alanındaki avantajlarını da küresel ölçekte yaygınlaştıracağını söyleyen Kaplan, 2016 sonuna kadar 100 bin kullanıcı hedeflediklerinin altını çizdi.

#medya #medyaaş #global

Tags: Globalmedyamedyaaş
Previous Post

Facebook, Yeni Mobil Reklam Deneyimi Canvas’ı Dünya Çapında Kullanıma Sundu

Next Post

Havacılık Koşullarına Uymayan Tablet Kullanımı Uçuş Güvenliğini Riske Atabilir

Next Post
Havacılık Koşullarına Uymayan Tablet Kullanımı Uçuş Güvenliğini Riske Atabilir

Havacılık Koşullarına Uymayan Tablet Kullanımı Uçuş Güvenliğini Riske Atabilir

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG