• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Mastercard, A.C.E Awards Ödüllerinde ‘Elmas Ödül’ün Sahibi

20 Şubat 2024
in Kariyer
Mastercard, A.C.E Awards Ödüllerinde ‘Elmas Ödül’ün Sahibi
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Mastercard, çözüm platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde (Achievement in Customer Excellence – A.C.E Awards), Ödeme Sistemleri Kategorisi’nde en iyi müşteri deneyimini sunan marka olarak elmas ödülün (Diamond Award) sahibi oldu…

Ödeme teknolojileri alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden Mastercard, bu sene dokuzuncusu düzenlenen Şikayetvar Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde (A.C.E – Achievement in Customer Excellence Awards), “Ödeme Sistemleri” kategorisinde elmas ödüle (Diamond Award) layık görüldü.

Mastercard’ın kart bilgilerinin güvenli bir şekilde saklanabilmesi için sunduğu dijital ödeme çözümü Masterpass’in “Müşteri Destek” hizmeti 2022 yılında kuruldu. Henüz ikinci yılında Şikayetvar’ın büyük ödülüne hak kazanan hizmet ile son kullanıcı tarafından yöneltilen soru ve şikayetler hızlı bir şekilde cevaplandırılıyor. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışma kültürünü benimseyen şirket, Şikayetvar’ın markaların başarılarını taçlandırdığı ödül programının tüm parametrelerde totalde 88,57 gibi yüksek skor elde etti.

Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü

Şikayetvar tarafından 2014 yılında verilmeye başlayan ACE ödülleri, sene boyunca gelen gerçek şikayetleri ve yaptığı anketleri baz alarak “Müşteri Tecrübe Endeksi” adını verdiği bir büyük data oluşturuyor. “En İyi Müşteri Tecrübesi Yaşatan Markalar” listesini de bu büyük veriden aldığı istatistiklere göre belirliyor. Müşteri deneyim endeksi araştırma sonuçlarına göre müşterilerine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markalara farklı kategorilerde ödüller veriyor.

Tags: kariyerMasterCardödül
Previous Post

Sovos, ‘Compliance Cloud’u Tanıttı

Next Post

Yapay zeka, IoT ve Sanayi 4.0’da Ağ Altyapısı Güçlü Olan Kazanacak

Next Post
Yapay zeka, IoT ve Sanayi 4.0’da Ağ Altyapısı Güçlü Olan Kazanacak

Yapay zeka, IoT ve Sanayi 4.0’da Ağ Altyapısı Güçlü Olan Kazanacak

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG