• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Markanız Sosyal Medya ile İç İçe Olsun

24 Haziran 2014
in Donanım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

medyaBir marka yetkilisinin öncelikle kabul etmesi gereken sosyal medyayı farklı özelliklere sahip azımsanmayacak sayıda insanın kullandığı olmalıdır. Sadece kötü eleştirilerini belirtmek için markanızla ilgilenen kişilerin sizi beklediğini düşünürseniz bu pazara 1-0 geride başlayarak girmiş olursunuz.

Geride bıraktığımız iki senelik süreçte sosyal medya birçok markaya sınıf atlattı. Hız ve kolaylığını ispat eden sosyal medya etkileşimini yok saymayan yöneticiler, bir bakıma hedef kitleye direk ulaşımın en iyi yolunu bulmuş oldular. Ucuz ve başarı getiren bu pazara giriş yaptığınızda reklamınızı yapmakla birlikte müşterilerinizle aranızda olan engelleri de kaldırıyorsunuz.

Bir sene önceye kadar toplumun tamamının vicdanını yansıtmayan sosyal medya, özellikle ülkemizde artık her kesimden insanı barındırıyor. Bir billboarda reklam verdiğinizde onu sadece istediğiniz insanların görmesini sağlamak pek elinizde olmuyor ancak bugün Facebook reklam modellerini kullanarak istediğiniz hedef kitlesini oluşturabiliyorsunuz. Ürününüzün tanıtımını sadece seçtiğiniz cinsiyette, seçtiğiniz eğitim durumunda, seçtiğiniz müzik türlerini seven, seçtiğiniz şeylerden hoşlanan kişilere gösterme olanağınız oluyor. Bu örnekler gibi binlerce filtreleme çeşidini kullanarak doğru müşterileri sayfalarınıza toplayabiliyorsunuz.

Markanız çok kaliteli olsa bile sizde kusur olduğunu düşünen binlerce insan vardır. Peki bu insanlarla iletişim kurup marka güvenilirliğinizi en üst seviyeye çekmek güzel olmaz mı? Bir hoşnutsuzlukla karşılaştığınızda, bunun nedenlerini dinlemek ve çözümlerini açıklamak karşınızda yer alan müşteriyi size daha sağlam bir şekilde kazandırır. Markanızla çağrı merkezi bekletme melodilerini dinlemeye mecbur kalmadan iletişime geçebilmek insanların hoşuna gidecektir.

Sosyal medyayı iğne atsanız yere düşmeyecek bir semt pazarı olarak düşünün ve burada satış için sizin de bir alanınızın bulunması oldukça kolay!

Mehmet Can Çelik

 

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

Trend Micro ve VMware Bulut Güvenliğinde Çıtayı Yükseltiyor

Next Post

Kaspersky Lab, yeni Android ve iOS Mobil Zararlı Yazılımları Tespit Etti

Next Post

Kaspersky Lab, yeni Android ve iOS Mobil Zararlı Yazılımları Tespit Etti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG