• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Logo İşbaşı e-Ticaret Entegrasyonuyla İşletmelerin İşi Kolaylaşıyor

15 Haziran 2021
in Kurumsal Uygulamalar
Logo İşbaşı e-Ticaret Entegrasyonuyla İşletmelerin İşi Kolaylaşıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Logo İşbaşı, Nisan ayı itibariyle pazaryerleri ve işletmelerin internet sitelerindeki satışlarını otomatik olarak Logo İşbaşı’na aktarılabilecekleri ve 15 gün ücretsiz deneyebilecekleri e-ticaret entegrasyonlarını devreye aldı…

Logo Yazılım’ın geliştirdiği web tabanlı ön muhasebe programı “Logo İşbaşı”, Nisan ayı itibariyle pazaryerleri ve işletmelerin internet sitelerindeki satışlarını otomatik olarak Logo İşbaşı’na aktarılabilecekleri e-ticaret entegrasyonlarını devreye aldı. Pandemiyle birlikte online tüketimin artmasıyla e-ticaret hızla gelişirken mikro işletmelerin pazaryerleri ve internet siteleri üzerinden gerçekleştirdikleri e-ticaret faaliyetleri de giderek artıyor.

Ticaret Bakanlığı 2020 yılına ait e-ticaret verilerine göre; 2020 yılında küresel e-ticaret yüzde 23 artarak 4.3 trilyon dolara yükseldi. Önümüzdeki üç senede bunun daha da ivmeleneceği ve 6,5 trilyon dolara kadar çıkacağı öngörülüyor. Türkiye’de ise e-ticaret ile uğraşan işletme sayısı 2020’de 256 bin 861’e ulaştı. E-ticaret yapan işletmelerin yüzde 72’si bir pazar yerinde, yüzde 14’ü iki, yüzde 8’i üç ve yüzde 2’si dört pazar yerinde satış yapmayı tercih etti.

E-ticaret hacmi 2020 itibarıyla 2019’a göre yüzde 66 arttı ve 136 milyar TL’den 226 milyar 220 milyon TL’ye yükseldi. Bu artış dünyada ise yüzde 18 civarında gerçekleşti. 2020’de sipariş adetleri 1 milyardan biraz fazlayken, yüzde 68 oranında arttı ve 2 milyar civarına ulaştı. E-ticaretin 207 milyar TL ile yüzde 91.4’ü yurt içinde gerçekleşti. Yüzde 4.2’sini diğer ülkelerin ülkemizden yaptıkları alışverişler, geri kalanını ise yurt dışından yapılan alışverişlerden oluştu.

Logo İşbaşı, e- ticaretin böylesine yükseldiği bir dönemde işletmeler için çözümler sunmaya devam ediyor. On binlerce işletmenin internet erişimi olan her yerden hızlı ve kolayca fatura kesip müşterilerine göndermesine ve gelir-gider ve stok takiplerini kolayca gerçekleştirmesine olanak veriyor. E-faturaya geçmek isteyenler Logo İşbaşı’nın ücretsiz danışmanlığından yararlanarak ve yıllık 1200 kontör hediyesiyle hızla e-faturaya geçebiliyorlar.

Logo İşbaşı İş Geliştirme ve Pazarlama Müdürü Gökhan Müfit Çakar, yeni devreye alınan ve çok kısa bir sürede 300’ün üzerinde işletme tarafından kullanılmaya başlanan e-ticaret entegrasyonları hakkında bilgi vererek şunları söyledi; “e-Ticaret Entegrasyonu ile pazaryerlerinde ve internet sitesinden yapılan satışlarınız otomatik olarak Logo İşbaşı’na aktarılıyor ve e-fatura göndermek, ürünler için stok takibi yapmak ve kargolama operasyonu da çok kolaylaşıyor. Önde gelen online alışveriş sitelerinden yapılan satışlar sadece online ön muhasebe programı Logo İşbaşı’na otomatik olarak aktarılmakla kalmıyor aynı zamanda kargolama operasyonları da hızlı ve kolayca takip edilebiliyor.”

E-Ticaret Entegrasyonunun avantajları hakkında da bilgi veren Çakar, “E-Ticaret Entegrasyonu kullanıldığında satışlar ön muhasebe programı Logo İşbaşı’na otomatik aktarıldığı ve yine otomatik faturalandırıldığı için her iki işlemde de zaman tasarrufu sağlıyor. Satış yapılan ürünlerin internet erişimi olan her yerden hızlı ve kolayca takip edilmesiyle işleri çok daha iyi yönetmek mümkün hale geliyor. İşletmelerin e-Ticaret Entegrasyonunu kullanmaları için Logo İşbaşı yönetim paneline girerek e-Ticaret Entegrasyon bağlantısını kurmaları yeterli. Süreç panel üzerinden saniyeler içinde tamamlanarak kullanılır hale geliyor.”

Tags: e-ticaretGüncellogoLogo İşbaşıPazaryerleriyazılım
Previous Post

Cisco, Webex İnovasyonlarını Tanıttı

Next Post

Uyumsoft’un Yeni Kurumsal Hizmetler Genel Müdürü Özkan Metin Oldu

Next Post
Uyumsoft’un Yeni Kurumsal Hizmetler Genel Müdürü Özkan Metin Oldu

Uyumsoft’un Yeni Kurumsal Hizmetler Genel Müdürü Özkan Metin Oldu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG