• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Lidya Grup, 2012’de Batı Karadeniz’de %28 büyüdü

19 Şubat 2013
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

2013 yılının ilk iki ayını da içine alan altı aylık dönemde önemli projelere imza atan Lidya Grup’un Batı Karadeniz’de elde ettiği %28’lik büyümenin arkasında büyük kurumsal projelerde ki başarılarının payı büyük.

Ege Bölgesinde de yeni yılın ilk ayında İZSU projesini alarak yıla hızlı giriş yapan Lidya Grup, 2013’te de Batı Karadeniz ve Ege’de iddialı büyüme hedeflerini koruyor.  2013 yılında kurumsal projelerin artış eğilimi ve özellikle baskı çözümlerinde maliyet düşürme kararlılıkları, kurumları kartlı sistemlere doğru yöneltiyor. Dokümanların takip edilebilmesi ve kullanıcı sınırlamaları güvenli doküman yönetimi gerekliliğini ortaya çıkartıyor.

2012 yılında büyük kurumsal projelere imza atan Lidya Grup 2013’e de hızlı girdi. Lidya Grup olarak Türkiye genelinde 2013 yılında %20 büyüme hedeflediklerini belirten Lidya Grup Batı Karadeniz ve Marmara Bölgeleri Satış Direktörü Betül Kayacık, elde edilen başarıda Lidya Grup’un benimsediği müşteri odaklı, maliyet esaslı çözüm anlayışının yattığını vurguladı.

KURUMSAL PROJELERDE KARTLI SİSTEME İLGİ BÜYÜK…

Erdemir Grubu ve ona bağlı Türkiye’nin en büyük yassı çelik üreticisi Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları’nın açtığı ihaleyi kazanan Lidya Grup, 81 ofis makinasıyla hem merkezin hem de fabrikanın tüm doküman yönetimini üstlendi. Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ)  basılı evraklarını kartlı sistemle kontrol altına alma kararı verdi ve döküman yönetimini Lidya Grup’ emanet etti. Geçmişte değişik projeler yürüttükleri Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nın da yakın dönemde 21 makina ile  kartlı isteme geçtiğini ve projeyi Lidya Grup olarak üstlendiklerini belirten Kayacık, aynı müşteriyle birden çok projeye imza atmanın Lidya Grup müşteri memnuniyeti stratejisinin önemli bir parçası olduğuna değindi. Kayacık, “Aynı şekilde 8 yıldır Lidya Grup’la çalışan Dow Chemical da bu yıl bizimle sözleşme yeniledi. Kartlı sistemin farklı bir versiyonu olan ve docushare yazılımının kullanıldığı Dow projesinde baskılar merkezden takip ediliyor. Global anlaşmalarına rağmen Türkiye’de farklı bir strateji uygulayan ve Lidya Grup’la anlaşan Vaillant da 49 ofis makinasıyla kartlı sisteme geçiş yaptı. Bugüne kadar doküman yönetimini Lidya Grup’la yürüten İZSU’nun açtığı ihaleyi de 2. kez kazandık hem makina parkını yeniledik hem doküman yönetimini üstlendik” dedi.

2012 yılını başarılı bir grafikle kapatan Lidya Grup’un 2013’te de büyüyeceği mesajını yineleyen Kayacık, kurumsal projelerdeki istikrarlı büyümelerini hizmet mükemmeliğinin bir sonucu olarak değerlendirdi.

Tags: donanımgüvenlikkurumsal
Previous Post

Atos açıklıyor: ‘Yeni iş modelleri oluşuyor’

Next Post

Dassault Systèmes 2012’nin son çeyreğinde rekorlar kırdı

Next Post

Dassault Systèmes 2012’nin son çeyreğinde rekorlar kırdı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG