• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Lexmark Türkiye’nin Satış Sonrası Hizmetleri, Teknoser Güvencesinde

04 Ekim 2012
in Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Farklı sektörlerdeki şirketlere ve son kullanıcılara, kaliteli, hızlı ve güvenilir servis hizmeti sunan Teknoser A.Ş.; lazer, inkjet, çok fonksiyonlu ve nokta vuruşlu yazıcı ihtiyaçlarına yönelik çözümler üreten Lexmark Türkiye ile bir işbirliğine imza attı.

Lexmark Türkiye, altyapı çalışmalarının 8 ay sürdüğü projede, Teknoser A.Ş. çalışanlarına eğitim desteği sağladı. Şirket; Satış Sonrası Hizmetleri’nin Lexmark Türkiye Çağrı Destek Merkezi, saha desteklerinin ise Teknoser A.Ş.’nin liderlik ettiği birim tarafından yönetilmesini hedefledi.

İşbirliği; Lexmark baskı makinelerindeki kurulum, bakım ve onarım hizmetlerinin tek bir noktadan takip edilmesini, ölçümlenmesini, hizmet kalite ve standardizasyonunun artırılmasını kapsıyor. Toplam 65 ofis ve 450’nin üzerindeki saha teknisyeniyle Türkiye’nin en yaygın servis sağlayıcısı olan Teknoser A.Ş.; Lexmark Türkiye müşterilerinin ihtiyacı doğrultusunda, baskı çözümlerinin kurulum, bakım ve onarımını üstleniyor. Lexmark Türkiye’nin satışını gerçekleştirdiği yazıcıların garanti kapsamında bulunan saha hizmetleri ve yedek parça değişiminin, Teknoser A.Ş. ve bayileri tarafından sağlanması hedefleniyor.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Lexmark Türkiye Teknik Servis Müdürü Saruca Seri, “Teknoser’i; yaygın hizmet ağı, zengin deneyimi, çözüm odaklı iş anlayışı ve müşterilerimizin her an yanında olacağı inancıyla tercih ettik. Daha önce 2 yıl süreyle yürüttüğümüz ‘Toplam Baskı Yönetimi’ projelerinde sağlanan müşteri memnuniyetinin, yeni işbirliğinde de aynen devam edeceği düşüncesindeyiz.” dedi.

Previous Post

ePrint ile CIO’nun rolü “stratejik” hale geliyor

Next Post

IFS, Bulut Sistemine Mobil İşgücü Planlama Teknolojisi Getiriyor

Next Post

IFS, Bulut Sistemine Mobil İşgücü Planlama Teknolojisi Getiriyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG