• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

KYOCERA Document Solutions Yeni Tarama ve Yakalama Çözümü KYOCERA Capture Manager’ı Tanıttı

18 Ekim 2018
in Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
KYOCERA Document Solutions Yeni Tarama ve Yakalama Çözümü KYOCERA Capture Manager’ı Tanıttı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

KYOCERA Document Solutions Avrupa (Kyocera), işletmelerin iş akışlarını doküman yakalama ve yakalanan dokümanlardan veri elde etme yoluyla optimize etmelerine yardımcı olacak yeni çözümü KYOCERA Capture Manager’ı (KCM) piyasaya sürdüğünü açıkladı…

KCM; her formattan dokümanın (kağıttan dijitale aktarılan, e-posta yoluyla gelen, web ortamından ya da mobil ortamdan alınan) içeriğindeki önemli verilerin yakalanması, işlenmesi, sınıflandırılması ve ilgili hedeflere yönlendirilmesini kapsayan fonksiyonları ile işletmelere iş akışlarının otomasyonunda yardımcı oluyor. Manuel olarak yapılan rutin işlemlerin büyük ölçüde ortadan kaldırılması (örneğin, dokümanlardaki bilgilerin bir çalışan tarafından tek tek okunarak bilgisayara işlenmesi ve ardından doğru kişiye veya işletme sistemine gönderilmesi), iş akışlarının optimize edilmesini ve işletmeler açısından kritik, işletmeye yüksek değer katan önemli görevlere daha fazla zaman ayrılmasını mümkün kılıyor.

KCM, yakalanan dokümanın türünü otomatik olarak tanımlıyor, dokümanı sınıflandırıyor, içeriğinden gerekli bilgileri çıkarıyor ve verileri diğer işletme sistemlerinin kullanımına hazır hale getiriyor. Ayıklanan veriler yine otomatik olarak önceden belirlenen işletme içi finans sistemleri, ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) yazılımları, ağa bağlı veya bulut depolama hizmetleri gibi çok çeşitli hedeflere yönlendirilebiliyor.

KYOCERA Bilgitaş İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü Türkay Terzigil, KCM çözümü konusundaki görüşlerini şu şekilde dile getirdi; “Günümüzde işletmeler, operasyonel verimliliğin artırılması için akıllı sistemlere ve otomasyona giderek daha fazla yöneliyor. Kyocera Capture Manager da tam olarak bu ihtiyaca hitap ediyor. Çözümümüz her boyuttan işletme için her tür dokümandan veri elde etme süreçlerini otomatikleştirerek, kritik iş süreçlerinin hızını ve doğruluğunu artırıyor. KCM, işletme karar vericilerinin ihtiyaçlarını en iyi karşılayan özel yakalama çözümünü seçmelerine olanak tanıyan kapsamlı bir özellikler paketi içeriyor. Yazılımın zengin fonksiyonları, onu her ölçekten ve sektörden işletme için mükemmel bir çözüm haline getiriyor.”

KCM’in öne çıkan diğer özellikleri arasında görüntü düzeltme, gürültü azaltma, yapılandırılmış ve yapılandırılmamış doküman sınıflandırma, spesifik faturaları bölge bazlı doğrulama, otomatik kural doğrulama, barkod okuma, format dönüştürme, form tanıma işlevleri yer alıyor.

#Kyocera

 

Tags: Kyocera
Previous Post

KYOCERA Sürdürülebilir Çevre Yönetiminde Kararlılığını ISO 14001:2015 ile Kanıtladı

Next Post

Argela “5G ve Şebeke Dönüşüm Konferansı” İle Teknoloji Dünyasını İstanbul’da Buluşturdu

Next Post
Argela “5G ve Şebeke Dönüşüm Konferansı” İle Teknoloji Dünyasını İstanbul’da Buluşturdu

Argela “5G ve Şebeke Dönüşüm Konferansı” İle Teknoloji Dünyasını İstanbul’da Buluşturdu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG