• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Kuveyt Türk, Palmi İle Çalışan Deneyimi Alanında Ödül Kazandı

10 Haziran 2025
in Yapay Zeka
Kuveyt Türk, Palmi İle Çalışan Deneyimi Alanında Ödül Kazandı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin yenilikçi katılım finans kuruluşu Kuveyt Türk ve teknoloji iştiraki Architect, yapay zekâ destekli iç iletişim asistanı Palmi ile EX Awards Turkey 2025 kapsamında “Kurumsal Kolektif Yapay Zekâ Destekli Çalışan Asistanı Dönüşümü Ödülü”ne layık görüldü…

Faizsiz finans ilkelerini teknolojik yeniliklerle birleştiren Kuveyt Türk, teknoloji iştiraki Architect ile birlikte geliştirdiği, çalışanların bilgiye hızlı, güvenilir ve sade bir şekilde ulaşmasını sağlayan Palmi uygulamasıyla ödül kazandı. Türkiye genelindeki en iyi çalışan deneyimi projelerinin değerlendirildiği EX Awards Turkey 2025 kapsamında Kuveyt Türk, yapay zekâ destekli iç iletişim asistanı Palmi ile “Kurumsal Kolektif Yapay Zekâ Destekli Çalışan Asistanı Dönüşümü Ödülü”nün sahibi oldu.

“Palmi, yalnızca bir asistan değil; verimliliği artıran stratejik bir çözüm”

Kuveyt Türk Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Dr. Okan Acar, ödülle ilgili şu açıklamalarda bulundu: “EX Awards Turkey’den aldığımız bu ödül, dijitalleşmeyi insan odağıyla birleştiren yaklaşımımızın karşılık bulduğunu gösteriyor. RAG mimarisi, büyük dil modelleri ve RPA destekli işlem kabiliyetleriyle donatılmış yapay zekâ destekli bir iç iletişim asistanı olan Palmi, kurum içinde dağınık biçimde bulunan bilgiye erişimi kolaylaştırarak operasyonel verimliliği artırırken çalışanlarımızın zamanını daha anlamlı ve üretken şekilde kullanmalarına imkân tanıdı. Büyük dil modelleriyle çalışan bu akıllı asistan, sadece soruları yanıtlamıyor, aynı zamanda önerilerde bulunabiliyor, analiz yapabiliyor ve RPA destekli işlemleri gerçekleştirebiliyor. Teknoloji iştirakimiz Architecht ile birlikte geliştirdiğimiz bu yenilikçi çözüm, kısa sürede yüzde 89 memnuniyet oranı ve 60 Net Tavsiye Skoru’na ulaştı. Palmi sayesinde ekipler arası iş birliği güçlendi, çalışanlarımızın zaman ve enerjisini daha verimli kullanmaları mümkün oldu. Bu başarı, sadece teknolojik bir atılım değil; aynı zamanda insan kaynağına verdiğimiz önemin somut bir göstergesidir.”

Tags: ArchitectKuveyt TürkPalmiYapay zeka
Previous Post

İşNet ve HPE’den İş Grubu İştirakleri Teknoloji Buluşması

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG