• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Küçük İşletmeler için Yatırımsız Santral ve Çağrı Merkezi Hizmeti Bulut Çözümleri’nde Saklı…

18 Mart 2016
in Çağrı Merkezi
Küçük İşletmeler için Yatırımsız Santral ve  Çağrı Merkezi Hizmeti Bulut Çözümleri’nde Saklı…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

On parmağında on marifet KOBİ’lerin ülke ekonomisine katkısı yadsınamazken, günümüzün artan rekabet ortamında bir çok temel yatırım kalemi bile ötelenebiliyor. Her geçen gün sayısallaşan dünyada hala santral kurmayan, tek hat üzerinden çalışan birçok sayıda KOBİ varken, bir çoğu Çağrı Merkezi yatırımı yapamıyor ve yönetemediği müşteri portföyü nedeniyle de ciddi zararlara uğruyor. Ticaret sektöründe hizmet veren KOBİ’lerin global pazarda var olma çabalarına katkı sağlamayı amaçlayan Tegsoft,  bulut sistemleri (cloud) üzerinden sunduğu kiralama modeli sayesinde  KOBİ’lere yeni ve kurumsal bir vizyon sunuyor. Bulut sistemleri üzerinden fiziksel ortam, donanım ve altyapı yatırımı olmaksızın santral ve çağrı merkezi hizmeti sunan Tegsoft, küçük bir santralin ayda 10 Dolardan başlayan kiralama bedeli olduğuna dikkat çekiyor.

 “Yatırımın geri dönüşünü hızlandırmak elinizde”

 Web Tabanlı Çağrı Merkezi Yazılım Üreticisi Tegsoft Kurucu Ortağı ve İş Geliştirme Müdürü Tuba Gürsoy, “Artan küçük ölçekli e-ticaret siteleri, ev-ofis hizmet modelleri düşünüldüğünde cloud odaklı çözümler, girişimcilere önemli avantajlar sunuyor. Donanıma büyük yatırımlar yapmadan iş geliştirmeye ve insan kaynağını eğitmeye olanak tanıyan yeni nesil teknolojiler, girişimcilere zamandan ve paradan tasarruf sağladığı gibi yatırımın geri dönüşünü de hızlandırıyor” dedi.

 Türkiye İstatistik Kurumu’nun açıkladığı Küçük ve Orta Büyüklükteki Girişim İstatistikleri, 2015 raporuna göre; Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler (KOBİ) toplam girişim sayısının %99,8’ini, istihdamın %74,2’sini, maaş ve ücretlerin %54,7’sini, cironun %63,8’ini oluşturdu.

KOBİ’ler 2014 yılında ihracatın %56,4’ünü gerçekleştirdi. Girişimin ana faaliyetine göre KOBİ’lerin ihracatının %35’i sanayi, %60,7’si ticaret sektöründe faaliyet gösteren KOBİ’ler tarafından yapıldı. Ülke ekonomisine katılan değer bu kadar büyükken bir çoğu Çağrı Merkezi yatırımı yapamıyor hatta yönetemediği müşteri portföyü nedeniyle ciddi zararlara uğruyor. Ticaret sektöründe hizmet veren KOBİ’lerin global pazarda var olma çabalarına katkı sağlamayı amaçlaya Tegsoft,  cloud üzerinden sunduğu kiralama modeli sayesinde  KOBİ’lere yeni ve kurumsal bir vizyon sunuyor.

Cloud üzerinden yönetilebilen hizmetler içinde; lokal şirket santrali ve lokal çağrı merkezi yönetimi, otomatik dış arama (Kampanya Aramaları), müşteriye özel IVR programlama, sesli posta (Voice Mail Server), ses kayıt hizmeti (Voice Recording Server) ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yer alıyor.

Sistemin avantajları:

  1. Fiziksel ortam, donanım ve altyapı yatırımı (santral, sunucu, sistemi destekleyecek ek donanımlar vb.) gerektirmez.
  2. Bakım ve destek için personel barındırma ihtiyacını ortadan kaldırır.
  3. Farklı lokasyonlardaki ofislerin birbirleri ile ücretsiz görüşmesine imkan tanır.
  4. İnternet üzerinden kullanılacak bir hizmet olması nedeniyle, lokasyon bağımsız olarak kullanılabilir ve her türlü raporlamaya anında erişebilir.

#kobi #işletme #çağrımerkezi #çağrı #santral

Tags: CağrıçağrımerkeziişletmeKobisantral
Previous Post

NGN, Katar Ofisi ile Büyümeye Devam Ediyor!

Next Post

Eray Teknoloji ’den Önemli Satın Alma

Next Post
Eray Teknoloji ’den Önemli Satın Alma

Eray Teknoloji ’den Önemli Satın Alma

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG