• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Kadın mesaide, erkek sahurda alışveriş yapıyor

09 Haziran 2017
in Telekomünikasyon & Mobil
Kadın mesaide, erkek sahurda alışveriş yapıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Online alışveriş Ramazan’da yüzde 30’a yakın artarken, sanal mağaza ziyaretleri 12:00 – 17:00 ile 23:00 – 03:00 saatlerinde yoğunlaşıyor. Mesai saatlerindeki alışverişlerin ortalama sepet değeri 160 TL, sahurdaki alışverişlerinki ise 190 TL oluyor.

Ramazan dolayısıyla sanal mağaza ziyaretleri yüzde 30 artarken, kadınlar online alışveriş için mesai saatlerini, erkekler ise sahuru tercih ediyor.

400’ü aşkın dijital mağazadan alışveriş yapanlara nakit para ödeyen Avantajix.com’un Ramazan ayındaki online alışveriş alışkanlıkları analizine göre; en çok alışveriş yapılan zaman dilimi olarak mesai saatleri öne çıkıyor. 12:00-17:00 saatleri arasında online alışveriş yoğunluğu, normal dönemlerin 2-3 katına kadar çıkarken, bu saatlerdeki müşterilerin yüzde 65’ini kadınların oluşturması dikkati çekiyor.

Mesai saatlerindeki alışverişlerin ortalama sepet değeri 160 lira olurken, kahve-çay türleri, sıvı yağ, tuz-şeker-baharat, gurme ürünleri, çamaşır, temizlik ve bulaşık deterjanları, bebek bezi, giyim, kozmetik ürünler ve çocuk maması ile küçük ev aletleri satışında ciddi yükselmeler yaşanıyor.

Ramazan ayında gece 23:00-03:00 saatleri arasında yapılan satışlarda da dikkat çekici artış oluyor. Sahura denk gelen bu saatlerde alışveriş yapanların dörtte üçünü erkekler oluşturuyor.

Erkek tüketiciler 190 lira ortalama değere sahip alışveriş sepetlerini telefon kılıfı, kol saati, ayakkabı, giyim, cep telefonu, kozmetik ve market ürünleriyle dolduruyor.

1495572242_G____l___KayralAvantajix.com kurucu ortağı Güçlü Kayral, online alışverişlerinde ürün teslimatlarının pek çok sitede çok hızlı, hatta bazen birkaç saat içinde yapılıyor olmasının kadınları, iftar alışverişlerini internet üzerinden yapmaya yönlendirdiğini belirterek, “Sabah işyerindeyken alışverişini tamamlayan kadın, akşam üzeri evine geldiğinde siparişini hazır bulabiliyor.

Bu sayede kadınlar mesai bitimi ile iftar arasında marketlerde yaşanan alışveriş yoğunluğundan kurtulmuş oluyorlar.

En uygun fiyatlı ürünleri internetten karşılaştırma siteleri kullanılarak bulmak mümkün oluyor. Ayrıca, Avantajix.com gibi yapılan her alışveriş için üste nakit para ödeyen siteler kullanılarak aile bütçesine ek katkı da sağlanabiliyor” diye konuştu.

 

#Onlinealışveriş, #sanalmağaza, #Ramazan, #MobilDünya, #Avantajix, #manset

Tags: AvantajixmansetmobildünyaonlinealışverişRamazansanalmağaza
Previous Post

Turkcell Global Bilgi Contact Center World’den 3 ödülle döndü

Next Post

Vodafone ’dan İstihdam Seferberliğine İletişim Desteği

Next Post
Vodafone ’dan İstihdam Seferberliğine İletişim Desteği

Vodafone ’dan İstihdam Seferberliğine İletişim Desteği

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG