• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Intellica EVAM – Complex Event Processing Biraraya Geldi

10 Mayıs 2013
in İş Zekası
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türkiye’nin önde gelen yazılım şirketlerinden Intellica,

8 Mayıs’ta düzenlediği “EVAM – Complex Event Processing Solutions Day”   Etkinliği’nde sektör devleri ile CEP (Complex Event Processing – Karmaşık Olay İşleme) Teknolojilerindeki yeni trendleri değerlendirdi. CEP Teorisinin yaratıcısı sayılan Stanford Üniversitesi Profesörlerinden David Luckham’ın konuşmacı olarak yer aldığı etkinlikte,  CEP Teknolojilerinin CRM dünyasına yansımaları tartışıldı.

08.05.2013 – İş Zekâsı ve Müşteri İlişkileri Yönetimi konusunda Türkiye’de ve dünyada birçok başarılı projeye imza atmış %100 Türk sermayeli Intellica, 8 Mayıs’ta günümüz İş Zekası dünyasında çığır açan CEP Teknolojileri’ndeki en yeni trendleri değerlendirdi.

Intellica Kurucu Ortağı Okan Karaduman’ın açılış konuşmalarıyla başlayan toplantı, CEP teorisinin yaratıcısı sayılan Stanford Üniversitesi Profesörü David Luckham ve Intellica Ürün Müdürü Murat Soysal’ın sunumlarıyla devam etti.

Avea Müşteri İlişkileri Yönetimi Direktörü Bülent Velioğlu ve TEB Bireysel Bankacılık Pazarlama Direktörü Beyza Selçuk’un EVAM çözümleriyle ilgili deneyimlerini paylaştıkları sunumların ardından, katılımcılar Gartner Yönetici Ortak ve Yönetim Danışmanı Halil Aksu’dan sektörün geleceği ile ilgili bilgi alma fırsatı yakaladılar.

Intellica Kurucu Ortağı Can Alhas, konu ile ilgili yaptığı açıklamada,

“CEP Teknolojileri, günümüzde firmaların müşterileri ile iletişiminde çok daha kritik bir role sahip. Müşteri davranışlarının anlık olarak takip ve analiz edilebilmesi, doğru müşteriye doğru anda ulaşılmasına imkan tanıyor ve bu firmaların pazarlama kampanyalarında bu %100’e varan başarı demek. CEP teknolojileri ve tüm bu avantajlarının iş dünyasına yansımalarını sunduğumuz böyle büyük bir etkinlikte değerli iş ortaklarımız ile biraraya gelmekten büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi

 

Previous Post

Kurumsal veri kaybı müşteriyi de kaybetmeye yol açıyor

Next Post

Logo Yazılım, rekor büyüme elde etti

Next Post

Logo Yazılım, rekor büyüme elde etti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG