• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Instagram ekranına reklam geliyor

25 Ekim 2013
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

insFotoğraf paylaşım platformu Instagram, kısa bir süre içinde reklam içeriğine yer vermeye başlayacak. Yeni dönemde, bolca paylaşılan kahvaltı, kedi-köpek ve manzara fotoğraflarının arasında reklamlar belirecek.

Dünya geneline 150 milyonu aşan kullanıcısı bulunan Instagram, fotoğraf akışında reklamlara da yer veecek.

Sosyal ağ, bugün yayımladığı bir fotoğrafta, reklam içeriğinin neye benzeyeceğine dair bir örnek sundu. Instagram tarafından hazırlanan reklam, fotoğraf akışında görmeye alıştığımız bir kare ve üzerinde ‘Sponsored’ (sponsorlu) logosu içeriyor. Bu logoya tıklayacak kullanıcılar, reklam programı hakkında açıklayıcı bilgiye ulaşacak.

Instagram, kullanıcıların alışması için kendi hazırladığı reklamlarla bir ön hazırlık yapacak. Kullanıcılar, Instagram ve Facebook üzerinden reklamları gizleyebilecek ve eleştirilerini belirtebilecek. Instagram bu şekilde, kullanıcıların hoşuna gidecek reklamları artırmayı planlıyor.

‘Parasallaşma’ Aşamasında Önemli Adım

ABC News sitesinin verdiği bilgiye göre, Instagram ilk olarak Ben & Jerry’s, Burberry, General Electric, Levi’s ve Lexus gibi seçilmiş 10 markayla çalışacak.

Facebook tarafından Nisan 2012’de yaklaşık 1 milyar dolara satın alınan Instagram, böylece ilk kez reklam içeriğine yer vermeye başlayacak ve içeriğini paraya çevirmek konusunda önemli bir adım atacak.

Instagram, kullanıcıların paylaştığı fotoğraf ve videoların reklamlarda yer almayacağını not düştü.

Kaynak: ntvmsnbc

 

Tags: bilişimdepolama
Previous Post

2020 Yılında 20 TB’lık Diskler Gelecek

Next Post

SAP, çift haneli büyümeyi sürdürüyor

Next Post

SAP, çift haneli büyümeyi sürdürüyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG