• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

IMI Konferansı Türk Telekom sponsorluğunda başladı

19 Ekim 2016
in Etkinlik
IMI Konferansı Türk Telekom sponsorluğunda başladı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Türk Telekom, bu yıl “5 yıldızlı çağrı merkezi hizmetleri” temasıyla 19 – 20 Ekim 2016 tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen IMI Konferansı’na sponsor oldu.

Zirvenin açılış konuşmasını yapan Türk Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, “Tüm teknoloji ihtiyaçlarına tek noktadan erişim imkânımızı, fark katan özgün çözümlerimizi, tüm kanallardaki yüksek hizmet kalitemizi ve zengin içerik ile hızlı ve etkin iletişim olanaklarımızı sonuna kadar kullanarak 5 yıldızlı müşteri hizmeti veriyoruz” dedi. Onat, Anadolu şehirlerine yaptıkları yatırım ile istihdam odaklı da çalıştıklarını belirtti. Konferans kapsamında sektörün geleceğine de ışık tutuldu.

Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk Telekom’un sponsorluğunda,”5 Yıldızlı Çağrı Merkezi Hizmetleri” temasıyla gerçekleşen IMI Conferences, (Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı) 19 – 20 Ekim 2016 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenleniyor. Yerli ve yabancı birçok sektör temsilcisinin katıldığı etkinlik kapsamında, çağrı merkezi sektörünün güncel durumu masaya yatırılıyor. 2005 yılından beri düzenlenen IMI Conferences, bin 500’e yakın sektör temsilcisini aynı çatı altında bir araya getirerek, Türkiye’nin “ilk ve tek” sektöre özel fuarı niteliğini taşıyor.

“5 yıldızlı müşteri hizmetlerinde başarılı olurken istihdam da sağladık”

Konferans kapsamında 19 Ekim günü açılış konuşmasını yapan Türk Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, “Konferansın bu yılki konusu 5 yıldızlı müşteri hizmetleri. Türk Telekom olarak bu bizim odak noktamız. Gerçekleştirdiğimiz entegrasyonla birlikte tüm teknoloji ihtiyaçlarına tek noktadan kolay ulaşım, fark yaratan özgün çözümler, tüm kanallarda yüksek hizmet kalitesi ve zengin içerik ile hızlı ve etkin iletişim olanaklarını sonuna kadar kullanıp 5 yıldızlı müşteri hizmeti veriyoruz” dedi.

Yaptığı değerlendirmede entegre online hizmetlerle müşterilerinin yüzde 93’ünün self servis kanallarını kullandığını kaydeden Orçun Onat, “Türk Telekom Müşteri Hizmetleri olarak 23 ilde 34 lokasyonda faaliyet göstererek aylık ortalama 7 milyon çağrı alıyoruz. Self Servis kanallarımız ise ayda yaklaşık 90 milyon kez kullanılıyor. Yüz yüze kanallarda da yine aylık ortalamada 1,2 milyon kontak kuruyoruz. Müşteri hizmetlerimizdeki istihdamımızın yüzde 70’i, üç büyük il dışında yer alıyor. Çağrı merkezlerimiz, Anadolu’daki iller için ciddi birer istihdam kaynağı oluşturuyor. Ayrıca Türkiye genelinde 276 kurumsal ofisimiz, bin 200’ün üzerinde bayimiz ve toplam 7 bin 400 müşteri temsilcimiz bulunuyor. Türk Telekom müşteri hizmetleri olarak bundan sonra da fark yaratan hizmetlerimiz ile sektörümüzde öncü olmaya devam edeceğiz.” diye konuştu.

#IMIKonferansı, #TürkTelekom, #OrçunOnat, #çağrımerkezihizmetleri, #HaliçKongreMerkezi, #sponsor, #sonhaber

Tags: çağrımerkezihizmetleriHaliçKongreMerkeziIMIKonferansıOrçunOnatsonhabersponsorturktelekom
Previous Post

Sophos Intercept X ile Güvenlikte Kurallar Baştan Yazılıyor

Next Post

Radore Veri Merkezi ’nden Dell PowerEdge R410 fırsatı

Next Post
radore veri merkezi

Radore Veri Merkezi ’nden Dell PowerEdge R410 fırsatı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG