• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

İGDAŞ, 360° Performans Değerlendirmeye Geçti

02 Haziran 2014
in Yazılım
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

igdasTürkiye’nin en büyük doğalgaz dağıtım şirketi İGDAŞ, 5,5 milyon müşterisine sunduğu doğalgaz dağıtım hizmetinin kalitesini artırmak için personel yönetim sisteminde iyileştirmeye gitti. Poldy yazılım çözümü kullanılarak inşa edilen 360 derece performans değerlendirme sistemi, öncelikle yönetici personel için devreye alındı, sırada tüm personel var.

Halen 5,5 milyon müşterisine 7/24 doğalgaz arzı sağlayan İGDAŞ, yönetici kadrosunun performansını daha da iyileştirmek için 360 derece performans değerlendirme ve yönetim sistemi projesi gerçekleştirdi. Poldy’nin danışmanlığında ve Poldy yazılımları kullanılarak hayata geçirilen proje, 2 bin 200 kullanıcıyı kapsıyor. İkinci aşamada İGDAŞ’ın tüm çalışanlarının sisteme dahil edilmesi hedefleniyor.

Ast, üst ve mevkidaşlar da puanlıyor

İnsan kaynakları performans yönetim sürecini iyileştirmeye yönelik proje, bir personelin performansının hem astı, hem üstü, hem aynı, hem de farklı müdürlükteki mevkidaşı tarafından değerlendirilmesine olanak tanıyor. Böylelikle kapsamlı bir değerlendirme sonucu puan hesaplamaları gerçekleştirilebiliyor. Tüm bu kapsamlı altyapı, sekiz ay gibi kısa bir sürede tamamlandı.

Tosunoğlu: “İGDAŞ için bir ilk”

Konuyla ilgili açıklama yapan İGDAŞ Bilgi Sistemleri Müdürü Ahmet Tosunoğlu, “Daha önce manuel yapılan değerlendirme ve puanlama sistemine oranla daha net sonuçlar alındı. Ayrıca puanlamanın sadece değerlendirici tarafından görülmesi sayesinde performans değerlendirme ve yönetim sistemine duyulan güven artırıldı.” dedi. Hem insan kaynakları yönetimi, hem de yazılım geliştirme konusundaki uzmanlığı nedeniyle Poldy’yi seçtiklerini kaydetti.

Tags: bilişimdonanım
Previous Post

EMC ve AÇEV İşbirliği İle Tokatlı Öğrencilerin Okulu Yenilendi

Next Post

Bilişim Zirvesi Yeniden Doğuyor

Next Post

Bilişim Zirvesi Yeniden Doğuyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG