Türkiye Futbol Federasyonu ile Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformu IdeaSoft arasında altyapı sponsorluğu konusunda anlaşma imzalandı. Riva Hasan Doğan Millî Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde düzenlenen törene Türkiye Futbol Federasyonu Genel Sekreteri Abdullah Ayaz ve IdeaSoft CEO’su Sinan Akdal katıldı…
2005 yılından bu yana web ve mobil tabanlı yazılım çözümleri sunan IdeaSoft, 5 yıllık anlaşma kapsamında TFF’nin dijital mağazalarında kullanıcı dostu bir alışveriş deneyimi sunacak. Milyonlarca taraftar, Millî Takımımızın lisanslı ürünlerine entegre teknolojik çözümler ve yeni nesil ödeme sistemleri ile online olarak daha hızlı, kolay ve güvenli şekilde ulaşabilecek. Geliştirilen ileri teknoloji ve çözüm odaklı yaklaşımla resmi ürün satışlarının daha da artırılması hedefleniyor.
Abdullah Ayaz: “Dijital dönüşümle Millî Takımımızın taraftarlarını daha etkin şekilde lisanslı ürünlerle buluşturmayı hedefliyoruz”
Türkiye Futbol Federasyonu Genel Sekreteri Abdullah Ayaz, IdeaSoft ile yapılan e-ticaret altyapı sponsorluğu anlaşmasıyla çağın getirdiği yeniliklere hızlı entegre olup sporseverlere kolaylıklar sunmayı amaçladıklarını söyledi. Ayaz, “Millî Takımın ruhu, Ay-Yıldızlı formanın uyandırdığı hissiyat bambaşka. Kırmızı-Beyaz renklere tutkuyla bağlı milyonlarca sporseverin lisanslı ürünlerimize erişimini daha da kolaylaştıracak bir değişim başlattık. IdeaSoft ile yaptığımız e-ticaret altyapı sponsorluğu kapsamında resmi online mağazamız olan TFF Eshop sayfamızı da yeniledik. Dijital dönüşümle Millî Takımımızın taraftarlarını daha etkin şekilde lisanslı ürünlerle buluşturmayı hedefliyoruz. Bu anlaşmanın iki tarafa da hayırlı, uğurlu olmasını diliyorum.” diye konuştu.

“Bu anlaşma teknoloji ve sporu bir araya getiren ilham verici bir örnek olacak”
IdeaSoft CEO’su Sinan Akdal, Türkiye Futbol Federasyonu’na sadece bir teknoloji sağlayıcısı olarak değil, dijital dönüşüm ortağı olarak da destek sağlayacaklarını söyledi.
Akdal, “Türkiye Futbol Federasyonu ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğiyle dijital dönüşüme katkı sağlamak bizim için büyük bir gurur. Bu ortaklık sayesinde taraftarlarımız yalnızca takımlarını sahada değil, dijital dünyada da en modern deneyimle destekleyebilecek.Türk futbolunun dijital vitrinini yenilemek, milyonlarca taraftarın erişimini kolaylaştırmak bizim için yalnızca bir proje değil, aynı zamanda sporun dijitalleşmesinde üstlendiğimiz sorumluluğun bir göstergesidir. Teknoloji ve sporu bir araya getiren bu anlaşmanın hem e-ticaret ekosistemine hem de taraftar kültürüne ilham vereceğine inanıyoruz. Millî Takımımızın dijital mağazalarında taraftarlara hız, güven ve kolaylık sunarken; spor sektöründeki dijitalleşmenin itici gücü olma yolunda ilerlemeyi ve sürdürülebilir çözümler üretmeyi hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Sponsorluk anlaşmasının imzalanmasının ardından günün anısına aile fotoğrafı çektirilmesiyle tören sona erdi.
Son Yorumlar