• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

IBM, İzmir’de iş dünyasıyla buluştu…

11 Ekim 2014
in Etkinlik
IBM, İzmir’de iş dünyasıyla buluştu…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

i28İzmir’de düzenlenen IBM Türk etkinliğinde, kurumların yeni dünyada rekabet ve müşteri deneyimini iyileştirmek için yapması gerekenler masaya yatırıldı…

IBM Türk, geçtiğimiz günlerde Hilton Hotel İzmir’de düzenlenen etkinlik ile teknolojinin gerek yerel gerekse global pazarlarda rekabet için oynadığı stratejik rolü, daha sistemli daha akıllı işleyen işletmelere sahip olmak için atılması gereken adımları anlattı. Etkinlikte, bulut sosyal iş ağları, akıllı altyapı, büyük veri ve iş analitiği gibi yükselen teknolojilerin iş dünyasına sunduğu avantajlara değinildi. Akıllı Dünya olarak adlandırılan, bilgi akışının hız, hacim ve çeşit olarak önlenemez yükselişi, operasyonların dijital olarak yürütüldüğü, sosyal medya araçlarının gündeme damgasını vurduğu bir ortamda iş dünyasına başarı getiren stratejilerden bahsedildi. Açılış konuşmasını yapan IBM İzmir Bölge Müdürü Kamer Gürbakır, IBM Türk’ün 1938 yılından bu yana ülkemizde devam eden atılımlarını, IBM’in Türkiye dahil 70 ülkeden, 20 sektörden, 4.183 üst düzey yöneticiyle yüz yüze görüşme yapılarak hazırladığı Müşterisinden Güç Alan Kurumlar araştırmasının çarpıcı sonuçlarını da paylaştı. Gürbakır konuşmasında: “Araştırmamıza göre müşterinin kurum üzerindeki etkisi Türkiye’de (%63) dünya ortalamasının üzerinde (%54). Dolasıyla, kurumların bu etkiyi doğru yönetmesi gerekiyor. Zira 3-5 yıl içerisinde müşteri ile her yoldan ve doğru biçimde iletişim kuramayan şirketler tehlikede olacak. Müşteri deneyimini iyileştirmek için Türk yöneticilerin en öncelikli girişimi yükselen trendlere çabuk yanıt vermek olarak açıklanıyor ve Türk yöneticiler bu alanda da dünya ortalamasının daha üzerinde bir performansa sahip. (dünyada yüzde 79, Türkiye’de yüzde 86) Öte yandan, karar alıcılar ellerindeki verileri doğru analiz ederek hareket etmiyorlar, veriler doğru yönetilmiyor. İş dünyası bilgi ve verileri iyi kullanmalı, kararlarına dahil etmelidir. Bunun yanı sıra bulut bilişim kavramının önemini fark etmeli ve insan odaklı sistemler kurmalıdır.” IBM SolutionsConnect İzmir etkinliğinin konuk konuşmacısı İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş oldu. Kendi ticari hayatına teknolojiyi nasıl dahil ettiğini anlatarak konuşmasına başlayan Demirtaş, teknolojik cihazların değişiminden ve iş yaşamının buna paralel evriminden bahsetti. İzmir Ticaret Odası ve bünyesinde bulunan İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde yaptıkları bilişim yatırımlarını da aktaran Demirtaş ve Ticaret Odasına üye şirketlere bu konularda danışmanlık vermek üzere çalışmalar yaptıklarını da ekledi. Ardından IBM Türk Teknoloji ve Sektörel Çözümler Satış Müdürü Server Tanfer, bulut bilişimin, iş dünyasının teknoloji adaptasyonuna sağladığı avantajları ve BT’nin kullanımında yarattığı dönüşümü anlattı. Etkinliğin geri kalanında IBM Türk yöneticileri en çok merak edilen konu başlıkları arasında yer alan güvenlik, veri yönetimi ve iş analitiği, esnek altyapı çözümleri ve veri merkezi dünyasındaki en son trendleri aktardılar.

Tags: genelıtkurumsalsektör
Previous Post

Xerox, siyah-beyaz çok fonksiyonlu ofs cihazlarına iki yeni ürün daha ekledi…

Next Post

MasterCard­ Start ­Path­ eğitim ­programı­ başladı…

Next Post
MasterCard­ Start ­Path­ eğitim ­programı­ başladı…

MasterCard­ Start ­Path­ eğitim ­programı­ başladı…

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG