• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Huawei, BrandZ 2017 “En Değerli 100 Marka” sıralamasında ilk 50’de

14 Haziran 2017
in Kariyer
Huawei, BrandZ 2017 “En Değerli 100 Marka”  sıralamasında ilk 50’de
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Huawei, dünya çapında en bilinir marka değeri listelerinden biri olan ve 3 milyondan fazla tüketiciden gelen geri bildirimin değerlendirilmesi sonucu oluşturulan, BrandZ “En Değerli 100 Marka” sıralamasında ilk 50’de yer aldı.

WPP ve pazar araştırma şirketi Kantar Millward Brown tarafından ortaklaşa hazırlanan ve marka değerlerinin kapsamlı bir şekilde araştırıldığı listede Huawei, 20.388 milyar dolara yükselen marka değeri sayesinde listenin 49. sırasına yerleşti. Huawei BrandZ “En Değerli 100 Marka” listesinde 3 yıldan bu yana yer alırken, 2 yıldır da ilk 50 içerisine girme başarısı gösteriyor.

Marka bilinirliğini FC Barselonalı ünlü futbolcu Lionel Messi’nin marka elçiliği ve Hollywood yıldızları Henry Cavill ve Scarlett’i Johansson gibi uluslararası yıldızlarla yaptığı işbirlikleri ile geliştiren Huawei, dünya çapında çok geniş hedef kitlelerin dikkatini çekmeyi başardı. Teknoloji alanında tüm yenilik ve AR-GE çalışmalarını ürünlerine başarı ile yansıtan marka, bunların yanı sıra tasarım, sanat ve kültürel unsurlara verdiği önem ile marka mesajını tüm dünyadaki tüketicilerine iletti. Moda dünyasının en önemli yayını Vogue Dergisi ile işbirliği, Saatchi Galeri sergisi bu çalışmaların en güzel örneklerini oluşturuyor.

İnovasyona verdiği önemle sürdürdüğü pazarlama stratejileri Huawei’nin marka etkisini arttırmasını ve marka değerinin yükselmesini sağladı. Özellikle Avrupa pazarında büyük bir sıçrama yaşayan Huawei akıllı telefonları, Kuzeydoğu Avrupa’da % 15 ve Batı Avrupa’da % 10’luk bir pazar payına ulaşmış oldu.

#Huawei, #Brandz, #Endeğerli100marka, #KantarMillwardBrown, #WPP

Tags: BrandzEndeğerli100markaHuaweiKantarMillwardBrownWPP
Previous Post

“ Digital Doğanlar ”a Hazır mısın?

Next Post

Solal Marketing Awards’ tan Kanyon Webubble V2. Uygulamasına Altın Ödül!

Next Post
Solal Marketing Awards’ tan Kanyon Webubble V2. Uygulamasına Altın Ödül!

Solal Marketing Awards' tan Kanyon Webubble V2. Uygulamasına Altın Ödül!

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG