• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Günde 12 milyar bilgiyi işleyen Evam, dünya markası olma yolunda

01 Haziran 2016
in Dosya Konusu
Günde 12 milyar bilgiyi işleyen Evam, dünya markası olma yolunda
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Büyük ve hızlı veri analitiği çözümlerinde sektör lideri Evam tarafından düzenlenen Evam Streaming Analytics Solutions Day 2016’da “Fast Data – Hızlı Veri” ana teması altında, profesyoneller iş dünyasında büyük ve hızlı akan verinin önemini, uygulamaları ve Evam ile gerçekleştirdikleri başarı hikayelerini anlattılar.

Evam dünya markası olacak

Evam CEO’su Bülent Demirkurt açılış konuşmasında Evam’ın bir dünya markası olma vizyonuyla hareket ettiğini, Amerika’nın kuzeydoğusundan Avustralya’ya, Afrika’nın güneyinden Avrupa’ya kadar pek çok şirketle ilişkisi olduğunu, hedefinin 2016 yılının ikinci yarısında global müşterilere proje üretmek ve 2017 itibarı ile de yeni global referenslar oluşturmak olduğunu söyledi. Demirkurt, Evam’ın 8 değişik ülkede, 200 milyondan fazla kullanıcıya dokunduğunu, 12 milyar ticari olayı gerçek zamanlı işleyerek müşterilerinin hedeflerine ulaşmasına katkıda bulunduğunu sözlerine ekledi.

Wyndham Grand İstanbul Kalamış Marina Otel’de düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını Evam CEO’su Bülent Demirkurt yaptı. Toplantıda Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Görevlisi ve Verite Analytics CEO’su Özgür Özlük, Evam Kurucusu Can Alhas, Yapı Kredi Bireysel Bankacılık ve Kartlı Ödeme Sistemleri Grup Direktörü Serkan Ülgen, Backell Müşteri Değer Yönetimi Müdürü Zaur Jalilov, İş Bankası Müşteri Analitiği Birim Müdürü Murat Kaya Beşiroğlu ve Accenture Dijital Pazarlama ve Satış Müdürü Ayşenur Topdağı Evcil konuştu.

Daha akıllı şehirlerde yaşayacağız

Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Görevlisi ve Verite Analytics CEO’su Özgür Özlük ise konuşmasında hızlı veri akışının değerlendirilmesiyle akıllı şehirlerin nasıl yönetilebileceği konusunda görüşlerini aktardı. Bugün dünya nüfusunun yüzde 70’inin şehirlerde yaşadığını, şehirlerin daha akıllı bir şekilde yönetilmesi için hızla akan verilerin ve bilişim teknolojilerinin kullanılmasının artık bir zorunluluk olduğunu söyledi. 2020 yılında 50 milyar dijital aletin olacağını ve kişi başına 7 cihazın düşeceğini söylerine ekleyen Özlük, “Tüm bu cihazlar çok fazla veri üretecek. Eğer bu veri hızlı ve doğru bir şekilde işlenebilirse şehirleri daha akıllı bir şekilde yönetmek mümkün olacaktır” dedi. Özgür Özlük, akıllı şehirlerin güvenlik, enerji, trafik ve ulaşım ile çevre konularını yönetebileceğini, sensörlü sokak lambalarıyla, akıllı trafik ışıklarıyla ve boş otopark yerlerini gösteren telefon uygulamalarıyla kalabalık şehirlerde yaşayan kişilerin hayatlarını kolaylaştırma imkanı olduğunu belirtti.

Gündemimiz Nesnelerin İnterneti olacak

Evam Kurucusu Can Alhas günümüzde hareket halindeki bilginin depolanmasının ve üzerinde çalışılmasının giderek zorlaştığını ve yakın zamanda neredeyse imkansız hale geleceğini anlattı. Evam’ın bilgiden aksiyona giden en kısa yol olmayı hedeflediğini belirterek, büyüyen bilgiye yönelik aksiyon almanın zorluklarını ortadan kaldırmak için çalışacaklarını söyledi. Nesnelerin İnterneti konusunun giderek büyüdüğünü vurgulayan Alhas, 2017 yılında Evam olarak Nesnelerin İnterneti yönetimi için çözümler üretmeye odaklanacaklarını açıkladı.

Müşterinin zamanı yok, hemen istiyor

Yapı Kredi Bireysel Bankacılık ve Kartlı Ödeme Sistemleri Grup Direktörü Serkan Ülgen, bankacılık sektörünün 30 yıl içinde inanılmaz bir hızla değiştiğini, sadece şubeden işlem yapılan bir dünyadan, onlarca değişik kanalla işlem yapılabilir bir dünyaya gelindiğini söyledi. Günümüzde bankacılık müşterilerinin beklentilerinin çok arttığını belirterek, “Müşteri sabırsız, hizmeti ve sorunlarının çözümünü hemen istiyor. O yüzden hizmet sektöründe olan şirketler için dijitalleşme kaçınılmaz. Müşteriler kişiselleştirilmiş hizmet almak istiyor. Pazarlamada segmentasyon dönemi bitti. Artık kampanya yapmanın bir önemi kalmadı. Pazarlamacıların amacı doğru kişiye, doğru hizmeti, doğru zamanda götürmek… Bunu başarmak için gerçek zamanlı bilgiyi, gerçek zamanlı olarak kullanmak ve hizmet üretmek gerekiyor. Gerçek müşteri deneyimini ancak bu şekilde yaratmak mümkün oluyor” dedi.

Azerbaycan’dan Bakcell örneği

Backell Müşteri Değer Yönetimi Müdürü Zaur Jalilov ise Evam ile birlikte Azerbaycan’ın en büyük müşteri sadakati programını yürüttüklerini belirterek, planladıkları kampanyalarda yüzde 1000 gibi oranda artışlar yakaladıklarını anlattı.

İş Bankası’nın ödüllü uygulamaları

İş Bankası Müşteri Analitiği Birim Müdürü Murat Kaya Beşiroğlu ise konuşmasında 2011 yılından bu yana Evam yazılımını kullandıklarını, 2015 yılında 253 kampanya ile 70 milyon üzerinde müşteri etkileşimi imkanı yakalamayı başardıklarını aktardı. İş Bankası’nın günlük olarak 70’den fazla senaryonun üzerinde sürekli çalıştığını, hatta kredi kartlarının puan yüklenmesi işlemlerinin bile Evam ile yapıldığını sözlerine ekledi. Beşiroğlu, 2007 yılından bu yana yapılan düzenli çalışmalar neticesinde 2014 yılından itibaren her yıl müşteri ilişkileri alanında uluslararası ödüller kazandıklarını da belirtti.

Müşteri özel hissetmek istiyor

Accenture Dijital Pazarlama ve Satış Müdürü Ayşenur Topdağı Evcil de sunumunda müşterilerin yüzde 45’inin kendilerine gönderilen pazarlama maillerinin ya da tekliflerin özelleştirilmiş olmasını istediğini söyledi. Şirketlerin yüzde 58’inin 2015 yılında kişiselleştirilmiş pazarlama faaliyetlerini hayata geçirdiklerini, bu çalışmaların pazarlama bütçelerini daha etkin kullanmalarını ve olumlu sonuçlar almalarını sağladığını aktaran Evcil şöyle devam etti: “Kişiselleştirilmiş pazarlama faaliyetlerinin şirketlere yüzde 25 ila yüzde 85 arasında çapraz ya da dikey satış artışı getirdiği tespit edildi. Günümüzde müşteriyi tanımak, ona tavsiyelerde bulunmak, daha önce yaptığı alışverişlerini hatırlamak ve müşteri ile bağ kurmak büyük önem taşıyor.”

Son olarak Bülent Demirkurt, 4D’nin; Doğru yerde, Doğru zamavanda, Doğru kişiye, Doğru teklif üretmenin Evam’ın pazar yaklaşımını özetlediğini, müşterilerinin her türlü öneri ve isteklerine açık olduğunu vurgulayarak önümüzdeki yıl tekrar görüşmek dileğiyle konferansın kapanışını yaptı.

#Evam # verianalitiği #veri #verianalitiğiçözümleri #HızlıVeri #İşBankası #manset

Tags: EVAMHızlıVeriİşBankasımansetveriverianalitiğiçözümleri
Previous Post

IT Sektörü İşleri Kolaylaştırmak için Bir Araya Geldi

Next Post

Türk Telekom ’un veri merkezi yatırımları artacak, Türkiye’nin verisi Türkiye’de kalacak

Next Post
Türk Telekom ’un veri merkezi yatırımları artacak, Türkiye’nin verisi Türkiye’de kalacak

Türk Telekom ’un veri merkezi yatırımları artacak, Türkiye’nin verisi Türkiye’de kalacak

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG