• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Genesys Gartner’dan tam not aldı !

19 Aralık 2012
in Etkinlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Genesys Lider Analist Firması Gartner’dan, IVR Sistemleri ve Voice Portal Raporunda “Güçlü Pozitif” Notu Aldı.

Bir müşteri deneyimi çözümleri sağlayıcısı olan Genesys, Gartner’ın “IVR Sistemleri ve Kurumsal Voice Portalları için MarketScope” araştırmasında Interactive Voice Response (IVR) ve Intelligent Front Door (iCFD) çözümleri ile değerlendirmede verilen en yüksek not olan “Güçlü Pozitif” derecesi aldığını açıkladı.
• Her yıl Gartner, Interactive Voice Response (IVR) firmalarının analizini yaparak self-servis kapasitelerini değerlendiriyor. Bu değerlendirmenin bir parçası olarak Gartner’ın MarketScope araştırması, şirketleri pazar, ürün ve satış stratejileri, yenilikçilik ve diğer kriterlere dayanarak değerlendiriyor.
• Genesys Voice Platform (GVP) arayanlarla iletişim için bir çok farklı yöntem ile birlikte, ses tanıma ve video yeteneklerini kullanıyor ve bütün Genesys ürünlerine tam entegre oluyor. Ek olarak, Genesys Voice Platform yönetim, raporlama ve donanım ile entegre olabilen diğer modülleri kapsıyor – bu da maliyeti düşürme anlamına geliyor.
• Rapora göre günümüzde müşteriler IVR ürün ve hizmetlerinde müşteri bağlantı kanallarının entegrasyonu (örneğin, ses, web, sosyal medya ve mobil cihazlar); bireysel-hizmet ile temsilci-yardımlı hizmetin entegrasyonu; ve kullanıcı ara yüz geliştirmelerinde ses tanıma kullanma becerisine sahip olma gibi kritik özellikleri arıyorlar.
• Genesys platformu ile birlikte Intelligent Front Door’u (iCFD) oluşturan Conversation Manager ürünü ile tüm kanallar üzerinden gelen içerik ve geçmiş tanımlaması yapılabiliyor. Bu bilgi ile iCFD belirli iş kurallarını uygulayarak müşteri ihtiyaçlarını tahmin edebilirken, bireysel ya da destekli hizmet üzerinden ideal kaynaklar ile sıralayabiliyor.

“Gartner’ın IVR Sistemleri ve Voice Portal Raporunda bu kadar yüksek bir derece ile ödüllendirilmek bizi heyecanlandırıyor,” diyor Genesys Pazarlama Direktörü Nicolas De Kouchkovsky. “Gartner’ın bize uygun gördüğü bu yüksek onurun, yenilikçiliğe ve firmalara müşterileri için özgün bir tecrübe oluşturmalarına yardım etmeye olan bağlılığımızı gösterdiğine inanıyoruz.”

Tags: GartnerGenesys
Previous Post

Kurumlar, Microsoft Dynamics Çözümlerini Anlattı

Next Post

En az bir zararlı yazılımla karşılaşma riskimiz yüksek!’

Next Post

En az bir zararlı yazılımla karşılaşma riskimiz yüksek!’

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG