• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Gençlere göre “en cool” Turkcell

24 Ekim 2016
in Telekomünikasyon
Gençlere göre “en cool” Turkcell
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Pazarlama dergisi Marketing Türkiye’nin gençler arasında yaptığı “Cool Markalar” araştırmasına göre Türkiye’nin “en cool GSM operatörü” %58,8 ile Turkcell oldu.

35 milyon müşterisini daha iyi anlayarak onların ihtiyaçlarını daha hızlı karşılamak için çalışan Turkcell, gençler tarafından Türkiye’nin en cool GSM operatörü seçildi. Pazarlama dergisi Marketing Türkiye’nin imza attığı “Cool Markalar” araştırmasında Turkcell %58,8’lik beğeni oranıyla açık ara lider oldu.
Gençlerin havalı bir şeyi betimlemek için kullandıkları “cool” kavramından yola çıkan Marketing Türkiye için “Cool Markalar” araştırmasını Roamler Türkiye gerçekleştirdi. Sunduğu yaşam tarzıyla hedef kitlenin gönlüne girmeyi başaran markaları belirleyen ve bu yıl ikinci kez yapılan araştırmada, Turkcell geçen sene de olduğu gibi yine liderlik koltuğunu bırakmadı. Roamler Türkiye’nin mobil uygulaması üzerinde, crowdsourcing yöntemiyle gerçekleştirdiği araştırmaya katılanların yüzde 83’ü 15-34 yaşları arasındayken, en baskın yaş grubunu yüzde 30 ile 20-24 yaş aralığındaki kullanıcılar oluşturdu.
Çok geniş bir kitlenin memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve sadakatini sağlamak için en ileri teknolojiyi, avantajlı fiyatlarla sunan Turkcell, Türkiye’nin gençlik kulübü gnçtrkcll ile de gençlerin ihtiyaçlarını tek bir kanaldan karşılıyor. Gnçtrkcll ile dünya çapında da merak uyandıran projelere imza atan Turkcell, sadece gençlere özel olarak sunduğu ürün, hizmet ve kampanyalarla fark katarken gnçtrkcll’lilerin de kalbini fethediyor.

#Gençler, #encool, #Turkcell, #CoolMarkalar, #GSMoperatörü, #Araştırma

Tags: AraştırmaCoolMarkalarencoolGençlerGSMoperatörüTurkcell
Previous Post

Girişimcilerin yeni adresi “Yıldız Kuluçka” açıldı

Next Post

Trend Micro’dan gelecek nesil güvenlik teknolojisi: XGen

Next Post
xgen

Trend Micro’dan gelecek nesil güvenlik teknolojisi: XGen

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG