• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Expochannel Çağrı Merkezi Yapısını CWIZ On-site Kiralama Modeli ile Büyütüyor…

26 Aralık 2012
in Çağrı Merkezi, Dosya Konusu
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

2010 yılında 12 kişi ile başlayan doğrudan satış çağrı merkezi operasyonu bugün 65 operatör ile 2 farklı lokasyonda büyümeye devam ediyor…

Expochannel bünyesinde faaliyet gösteren Anadolu Girişimcilik A.Ş. koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışını yansıttığı çağrı merkezi operasyonunu CWIZ Servis çözümleri ile, genişletmeye devam ediyor.

Müşterileri ile dürüst iletişimini koruyarak en kaliteli ve doğru ürünleri sunan şirketin, gerek çağrı merkezi yatırımında, gerekse yapının büyütülmesinde çağrı merkezi için herhangi bir yüklü yatırım gerçekleştirmesi gerekmedi.

Her şey Servisin Bir Parçası… Telefonlar bile…

2,5 sene önce 12 operatör ile başlayan operasyonda CWIZ Cali Center uygulaması sadece yazılım ve lisans olarak değil, tüm ekipmanları ile birlikte kiralandı. Destek ve güncelleme hizmetleri, bu servis kapsamında 7/24 olarak ücretsiz sağlanıyor. Genişleme sırasında söz konusu olan ek donanım yatırımları servis süresince CWIZ tarafından karşılandığı için genişleme adına ekyatırımlaryapılmasına da gerek kalmıyor. Expochannel’ın  destek hizmetlerini de sağlıyor. Buna garantisi dolan ürünler de dahil. Servis süresince garanti kapsamı dışında kalan ürünlerde oluşan problemlerde de ürünler yenisi ile

değiştirilerek servis devam ediyor. Bununla birlikte operasyona özel entegrasyon çalışmaları ile hız ve kalite artışı üst düzeye çekiliyor. Arayan müşterilerin operatörlere aktarılırken CRM’den sorgulanması, kayıp çağrıların dış arama verisi olarak CRM uygulaması üzerinden erişilebilmesi entegrasyon örneklerinden bazıları.

“Güven ve yaklaşım bizim için çok önemli…”

Anadolu Girişimcilik Genel Müdürü Can Özatay; “Votel ile yaklaşık k yıldır çalışıyoruz. Yaptığımız iş gereği ekip olarak sürekli bir stres içerisindeyiz. Yazılım, teknik hizmet ve hardvvare, sistem içerisinde hata kaldıramayacak temel noktalarımız. Bu konularda Votel’den beklediğimizden fazlasını alıyoruz. Bana sunulan her projede artık ‘Votel’le görüşün, yüzde 100 bir çözüm sunarlar’ diyorum. Bunun temel nedeni firmalarına duyduğum güven ve yaklaşımları…

Biz ana şirket ile destek servis firması ilişkisinin belki de en verimli, en güvenli ve sonuç olarak en başarılı yaşandığı bir ikilisiyiz diyebilirim…”

“Servis hizmetlerimiz bulut yapısına taşınıyor”

Votel A.$. Genel Müdürü Yusuf Alakavuk servis hizmetleri hakkında şunları belirtti ” Yerinde kiralama ile başladığımız servis hizmetlerimizi artık bulut yapısına taşıyoruz. Müşteri ihtiyaçlarının izin verdiği ölçüde hosted veya yerinde kiralama çözümleri, yeni ve tamamlayıcı servislerle büyümeye devam ediyor”. Müşteriler ile olan iletişimin de altını çizen Alakavuk ; “CWIZ çözümlerini sunarken ürün ve servis satışından öte sunduğumuz çözümün ortama katacağı değere önem veriyoruz. Bu sebeple özellikle servis müşterilerimize müşteriden öte, çözüm ve iş ortağı olarak yaklaşıyoruz. Yani biz de elimizi taşın altına koyuyoruz” diye devam etti.

Previous Post

Index Bilgisayar, Microsoft’un “İş Ortakları 2012 Ödül Töreni”nde “yılın distribütörü” seçildi!

Next Post

Yeni Teknoloji, Yeni Yazıcı

Next Post

Yeni Teknoloji, Yeni Yazıcı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG