• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

“Experience Avaya” Etkinliğinde Yeni İletişim Platformları Tanıtıldı

26 Nisan 2017
in Yazılım
“Experience Avaya” Etkinliğinde Yeni İletişim Platformları Tanıtıldı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kurumlara yazılım ve hizmet sağlayan Avaya, 21 Mart’ta İstanbul’da yapılan “Experience Avaya” etkinliğinde müşterilerine ve iş ortaklarına yeni nesil platformları tanıttı. Aynı etkinlikte 2016 yılında başarılı iş ortaklarını ödüllendirdi.

Etkinliğin açılışını yapan Avaya Türkiye Genel Müdürü Ayşe Kılıçlaslan konuşmasında ‘Yaşanılan dijital çağda müşterisinin hedeflerini vestratejilerini faaliyetlerinin merkezine koymayan hiçbir kurumun uzun soluklu var olmayacaktır. Nesnelerin Interneti (IoT) ile teknolojik gelişmeler beklenmedik ihtiyaçlar doğurmaktadır ve bizleri bu dönüşümün bir parçası haline getirmiştir’ dedi.

Avaya International Başkanı Nidal Abou-Ltaif sunumunda Avaya vizyonuna değindi. Abou- Ltaif’in sunumunun ardından sahneye çıkan AssisTT BT Çözümleri Direktörü Ertuğrul Çam, 18 ilde ve 24 lokasyonda 11 bin çalışan ile farklı sektörlerde yer alan müşterilerinin taleplerini Avaya çözümleri ile nasıl karşıladıklarından, yaşadıkları dönüşümün operasyon üzerindeki etkilerinden ve bunun müşteri memnuniyetinde artış olarak geri döndüğünden bahsetti.

GGM ve APAC Bölgeleri Satış Mühendisliği Direktörü Savio Tovar Dias ise sunumunda küresel BT trendleri ve değişen müşteri taleplerini ele aldı. Orta Doğu, Afrika ve Türkiye’den Sorumlu Satış Mühendisliği Müdürü, Yıldız Asılyazıcı sunumunda yeni trendleri karşılamak için Avaya’nın pazara yeni sunduğu,  yazılımcıların, üzerinde uygulama geliştirebilecekleri ve mevcut iş uygulamaları ile iletişim altyapılarını entegre edebilecekleri uygulama  geliştirme platformu olan Avaya Breeze™,  müşteri deneyiminde kullanılan tüm yeni nesil araçları ve kanalların tek bir platform ile yönetilmesini ve analizinin yapılmasını sağlayan Omnichannel çözümü Oceana™,  mobil, tablet, masaüstü, tarayıcı üzerinden metin, ses, video, multimedya mesajlaşma yapabileceğiniz yeni nesil tümleşik iletişim çözümü Equinox çözümlerine değindi.

Etkinliğin devamında Avaya, 2016 yılının en iyi performans gösteren iş ortaklarına ödüllerini verdi. Avaya İş Ortağı Ödüllerinde; “Yılın İnovasyon Projesi’ ve “Yılın Kamu İş Ortağı’ kategorilerinde  Net İletişim,  “Yılın Veri İletişim Projesi” ve “Yılın Veri İletişim İş Ortağı” kategorilerinde KoçSistem, “Yılın Tümleşik İletişim Projesi” kategorisinde Turcom, ‘”Yılın Dağıtıcısı” kategorisinde TopTel Telekomünikasyon, “Yılın En Hızlı Büyüyen İş Ortağı” kategorisinde Dukasim, “Yılın Yeni İş  ve İş Ortağı Geliştirme Dağıtıcısı” olarak ise  NFS Teknoloji ödüle layık görüldüler.

Ayrıca 2016 yılında yaptıkları başarılı çalışmalarla Bagdasar Paluyan, Burak Gülün,  Erçin Çalışkan, Said Coşkunsel ve  Sami Murat “En Yüksek Katkı Sağlayan” bireysel ödüllerinin  sahipleri oldular.

#Avaya, #ExperienceAvaya, #iletisim, #platform, #manset

Tags: AvayaExperienceAvayailetişimmansetplatform
Previous Post

Türkiye, Siber Güvenliğin Merkezi Oluyor

Next Post

Bölgenin en büyük yazılım testi konferansı gerçekleşti

Next Post
Bölgenin en büyük yazılım testi konferansı gerçekleşti

Bölgenin en büyük yazılım testi konferansı gerçekleşti

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG