• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Emarsys’ten pazarlama profesyonellerine yeni ürün: “Social Ads”

14 Mayıs 2015
in IT Gündem
Emarsys’ten pazarlama profesyonellerine yeni ürün: “Social Ads”
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

30Dünyanın önde gelen e-posta, sosyal ve mobil pazarlama çözüm sağlayıcılarından Avusturya merkezli Emarsys, Facebook reklamlarından daha etkili geri dönüş alınmasını sağlayan ve sosyal medya pazarlamasında önemli bir basamak olarak nitelenen yeni ürünü Social Ads’i tanıttı…

Emarsys tarafından lanse edilen ürün, markaların kişiselleştirilmiş Facebook reklamlarıyla doğru müşterileri hedefleyebilmesini sağlarken, müşteri bağlılığı yaratma, hedef kişileri müşteriye dönüştürme ve elde tutma konusunda yeni bir kanal daha sunuyor.

Pazarlama profesyonellerinin geniş kitlelere ulaşmasına yardımcı olacak Social Ads, Facebook reklam bütçelerinin en etkin şekilde kullanılması sağlarken, aynı zamanda da dünyanın en popüler sosyal ağında gerçek anlamda bire bir müşteri deneyimi imkanı sunacak. Yeni ürün ile ilgili bilgi veren Emarsys COO’su Ohad Hecht: “Facebook müşteri kazanmak için harika bir araç. Artık Facebook, Social Ads entegrasyonuyla bağlılık pazarlaması için son derece etkin bir reklam kanalı haline de geliyor. E-postaların çoğunun açılmadığı günümüzde, pazarlamacılar artık tepki vermeyen müşterilerini hedefleyerek ve doğru zamanda iletilen yüksek düzeyde kişiselleştirilmiş reklamlar geliştirerek, kayıpları azaltmak için ilave bir silaha sahip olacak” dedi.

Tags: EmarsysFacebookpazarlamaSocial Ads
Previous Post

Sosyal Teknolojiyle ilgilenenler Things Kamp 2015’te buluştu!

Next Post

AMD, OEM Bilgisayarlar için Yeni 7000 Serisi APU’larını ve RadeonGrafik Kartı Ürünlerini Tanıttı

Next Post
AMD, OEM Bilgisayarlar için Yeni 7000 Serisi APU’larını ve RadeonGrafik Kartı Ürünlerini Tanıttı

AMD, OEM Bilgisayarlar için Yeni 7000 Serisi APU’larını ve RadeonGrafik Kartı Ürünlerini Tanıttı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG