• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Eko Call Center ’a Mod Tasarım dokunuşu…

17 Ekim 2016
in Çağrı Merkezi
Eko Call Center ’a Mod Tasarım dokunuşu…
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Mobilya üretiminde farklı sektörlere ayrıcalıklı hizmetler sunan Mod Tasarım, çağrı merkezlerinin özel ihtiyaçlarını karşılamak için yarattığı Rubi By markasıyla Eko Contact Center’a yeni bir boyut kazandırdı. Sadece bir çağrı merkezi değil yeni bir yaşam alanı yarattı. Eko Contact Center Genel Müdürü Serkan Başöz, Mod Tasarım ile tanışmalarını “2010 yılında Çağrı Merkezimizin Maltepe’deki yeni lokasyonunu düzenlemeye başlamıştık. Kullanacağımız mobilyalarda profesyonel bir çözüm arıyorduk ve Mod Tasarım’ın sektörümüze özel yaklaşımlarını öğrendik. Kendileriyle görüştüğümüzde bir çağrı merkezinin tüm dinamiklerine hakim olan tasarım ve önerilerini sundular. Aldığımız hizmet beklentilerimizi fazlasıyla karşıladı” diye özetledi.

Eko Call Center (6)

“Nitelikli Çağrı Merkezi”

Bir çağrı merkezinin tüm ihtiyaçlarını karşılayan mobilyaların yanı sıra, çalışma alanının akustiğinden, çalışanların performanslarını arttıracak tüm dekorasyon ve tasarımlara uzanan detaylı çalışma yapıldığını söyleyen Serkan Başöz “Mod Tasarım, Rubi By ile merkezimize girdikten sonra hem çalışanlarımızın hem de müşterilerimizin aradıkları rahat ve sıcak ortamı bulabildikleri güzel bir ofis yaratabildik. Bizim için önemli olan çalışanlarımız mutluluğu ve elde edeceğimiz iş verimliliğiydi ve Mod Tasarım’ın kablo göstermez sistemleri, akustiği, çalışanlarımızın verimli ve mutlu olarak çalışabilecekleri alanlar sağladı” dedi.

“Üstün nitelikte ve uygun fiyatta A’dan Z’ye dört buçuk hafta da teslim”

Çağrı merkezi alanında gelişimi ve değişimi hedefleyen Eko Contact Center, Mod Tasarım’dan sadece ofisin düzenlenmesi dışında mimarı açıdan da destek aldıklarını belirtti. Başöz “2016 yılında %75 oranında büyüme sağladık. Bu büyüme neticesinde 2016 yılı başında bir katımızı daha aktif hale getirmek istedik. Amacımız 100 kişilik bir ilave kapasite sağlamaktı. Bu düşünceyle Mod Tasarım ile tekrar buluştuk. Bünyelerinde faaliyet gösteren Dita Mimarlık uzmanları ile öncelikle mimarı açıdan yeni katımızı çağrı merkezinin koşullarına uygun hale getirdiler.  Biz sadece ne istediğimizi ve kaç kişi olduğumuzu söyledik. Sonrası profesyonelce bir çalışmaydı.  İyi nitelikte, uygun fiyatta A’dan Z’ye dört buçuk hafta da,  kaliteli ve beklentimizin çok üzerinde bir iş çıkarıldı.”

Eko Call Center (5)

“Dört dörtlük yepyeni bir alana kavuştuk”

Mod Tasarım’la yaşadıkları deneyimin kendileri açısından çok faydalı olduğunu belirten Serkan Başöz  “Eko Contact Center ofislerinin modern bir yüze sahip olmasında Mod Tasarım’ ın çok büyük katkısı oldu. Bu işbirliği sonrasında yeni ofis çehremiz, mevcut müşterilerimizin memnuniyetine ve yeni müşteri edinmemize yardımcı oluyor. İş ortaklığımızdan büyük memnuniyet duyuyoruz. Sektörümüzde ki tüm firmalara güvenle önerebilirim ” diyerek sözlerini tamamladı.

Eko Call Center (1)

#EkoCallCenter, #SerkanBaşöz, #ModTasarım, #NitelikliÇağrıMerkezi, #ÇağrıMerkezi, #Tasarım, #RubiBy

Tags: çağrımerkeziEkoCallCenterModTasarımNitelikliÇağrıMerkeziRubiBySerkanBaşöztasarım
Previous Post

HP Laserjet Ultra yazıcı ailesini tanıttı

Next Post

Cpm Erp ’ye Yeni Müşteri; Şenbaş Grup

Next Post
Cpm Erp ’ye Yeni Müşteri; Şenbaş Grup

Cpm Erp ’ye Yeni Müşteri; Şenbaş Grup

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG