• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Defne, GSMA Mobıle World Congress’de ‘Sosyal Medya’ya yeni bir bakış getirdi

27 Şubat 2013
in Telekomünikasyon & Mobil
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

GSM operatörlerine sunduğu VAS (katma değerli servis), mesajlaşma, IN (Akıllı Şebeke) servisleri gibi telekom çözümleriyle dünya çapında birçok projeye imza atan Defne, bu yıl da GSMA Mobile World Congress’e yedinci kez katılarak yeni ürünleriyle pazar payını genişletti.

Bugüne kadar Türkiye’den başlayarak Kazakistan, Özbekistan, Tacikistan, Azerbeycan, Bolivya, Paraguay, Dominik Cumhuriyeti, Pakistan, Bangladeş ve Hindistan’ın da aralarında bulunduğu 35 ülkede, 16 dilde, çözümlerini yaklaşık 300 milyon abone ile buluşturan Defne, yeni ürünlerini ilk kez Mobile World Congress’de tanıtarak farklılığını ön plana çıkarttı.

Defne’nin çözümleriyle Dünya, çağın hızına ayak uyduracak…

Katma değerli servisler alanında çözümler sunan Defne, GSMA Mobile World Congress’de Outbound IVR & Campaign Management Platform, Bulk Messaging Platform gibi Mobil Pazarlama çözümlerinin yanı sıra, günümüzün trendi “Sosyal Medya”ya yönelik çözümlerini de sundu. Sosyal Medya alanında Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerine sesli mesaj veya text mesaj bırakma ve alma imkanı sunan Social Media Services Gateway çözümü ile smart phone sahibi olmayan aboneler de rahatlıkla bu servis aracılığıyla mobil ortamda Sosyal Medya sitelerini kullanabilecekler. Oldukça yenilikçi ve iddialı olan bu servis, GSMA Mobile World Congress’de Dünya’nın en büyük operatörlerinin yanı sıra abonelerin de yoğun ilgisiyle karşılandı.

Defne ayrıca abone yurtdışında roamingte iken çok daha uygun ücretlerle konuşturmayı sağlayan Seamless Roamer Callback çözümünü ve Auto CallBack gibi ulaşılamayan abonelere ulaşılabilir olduğu durumda, otomatik olarak çağrı yaparak çağrıyı tamamlayan oldukça yenilikçi başka bir çözümünü de Barselona’da tanıttı.

Tüm dünyada mobil operatörler tarafından, belirli çözümlerde öncelikli olarak tercih edilen bir çözüm sağlayıcı olmayı hedeflediklerini belirten Defne Bilgi İşlem Yönetim Kurulu Başkanı Oğuz Haliloğlu, Dünya’nın gündeminde oldukça büyük yer alan sosyal medyanın 2013 yılında Defne’nin de projeleri arasında yerini aldığını vurguladı. Haliloğlu, yedi yıldır GSMA’e katıldıklarını, görüşmelerinin büyük oranda çözüm ortaklığına dönüştüğünü, geçen yıllarda Sri Lanka, Tacikistan, Kuzey ve Güney Afrika, Asya ve Pasifik bölgesini kapsayan  ülkelerle iş bağlantıları gerçekleştirdiklerinin altını çizdi. Haliloğlu, bu yıl da GSMA Mobile World Congress’de Ortadoğu ve Türk Cumhuriyetlerinin yanı sıra Dominik Cumhuriyet’i ile de görüşmelerini iş ortaklığına çevirme yolunda ciddi adımlar attıklarını belirtti.

Tags: depolamagüvenlik
Previous Post

Akbank-Microsoft Türkiye işbirliği ile KOBİ’ler işlerini internette kolayca yönetiyor

Next Post

Canon’dan geniş formatta çok işlevli yazıcı çözümü

Next Post

Canon’dan geniş formatta çok işlevli yazıcı çözümü

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG