• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

E-ticaret fikrinizle fark oluşturmanın vakti gelmedi mi?

07 Mart 2013
in Etkinlik
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

E-Ticaret Konferansı ve Fuarı kapsamında düzenlenen yarışmada “E-ticaret girişiminizi çağrı merkezinizi kullanarak nasıl kâra geçirebilirsiniz?” sorusuna en iyi cevap aranıyor. Seçilen projenin sahibi MacBook Pro ile ödüllendiriliyor.

Ne zamandır aklınızda olan iyi bir e-fikir mi var? E-ticaret Konferansı ve Fuarı, e-ticaret alanındaki en iyi fikri ödüllendiren “E-fikir Yarışması”nı düzenliyor. Yarışma kapsamında bir e-ticaret şirketinin kurulma ve kâra geçirilme sürecinde çağrı merkezini en iyi şekilde kullanan fikirler değerlendirilecek. Kazanan fikrin sahibi ise MacBook Pro kazanacak. Yarışmaya e-ticaret hizmeti veren kurumların ve girişimcilerin yanı sıra farklı meslek gruplarından üniversite öğrencilerine kadar geniş kapsamlı bir katılım bekleniyor.

YARIŞMAYA NASIL BAŞVURULUYOR?

Yarışmaya katılmak isteyen adayların www.callcenterlife.com.tr adresindeki katılım formunu 30 Nisan 2012 tarihine kadar doldurmaları gerekiyor. Katılımcılar hazırladıkları projenin sektörünü, iletişim kanallarını, pazarlama yöntemi, hedef kitle, siparişlerin alınış biçimini ve lojistik yöntemini istedikleri gibi belirleyebiliyorlar. Bu unsurların dışında projeyi kâra geçirme aşamasında yararlanılacak olan çağrı merkezinden dışkaynak hizmeti şeklinde yararlanıp yararlanılmayacağı, çalışan sayısı, çalışma zamanı ve projenin içeriğini etkileyecek diğer değişkenlerin de açıklanması bekleniyor. Özellikle maliyetler ve bütçelendirme unsurları değerlendirme aşamasında önem taşıyor.

Yarışmaya katılmak için son tarih 30 Nisan 2013 olarak belirlendi. Kazanan kişi veya takım 31 Mayıs 2013 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan E-Ticaret Konferansı ve Fuarı’nda ödülüne sahip olacak.

 

Tags: genelkurumsal
Previous Post

Logitech Ultrathın Keyboard Mini artık Türkçe

Next Post

Onur Air’in faturaları artık elektronik ortamda saklanıyor

Next Post

Onur Air’in faturaları artık elektronik ortamda saklanıyor

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG