• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Dünyanın ‘zirvesinde’ Türk kioskları

01 Kasım 2013
in Kurumsal Uygulamalar
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

kaosDünyanın en yüksek binası olan Burj Khalifa’nın yüzbinlerce turistin ilgisini çeken seyir terasında, biletleme işlemleri için İnnova kioskları tercih edildi.

3 kıtada 28 ülkeye bilişim ihracı yapan Türkiye’nin öncü bilişim şirketi İnnova, yurtdışındaki projelerine hız kesmeden devam ediyor. 829,8 metrelik uzunluğu ile dünyanın en yüksek binası olan Dubai’deki Burj Khalifa’nın 124. katında yer alan “At the Top” adlı seyir terasında biletleme işlemleri bir Türk Telekom firması olan İnnova’nın Türkiye’de geliştirip tasarladığı kioskları ile yapılıyor.

Kiosk İnnova markası Dubai’de yaygınlaşmaya devam ediyor

Dubai’yi ziyaret eden turistlerin en fazla ilgili gösterdikleri mekanların başında Burj Khalifa’deki seyir terası geliyor. İnnova’nın self servis çözümler alanındaki uluslararası markası “Kiosk İnnova” cihazlarının hizmete alınmasından önce, gökdelende seyir terasına bilet almak için uzun kuyruklar oluşuyordu. Günler öncesinden biletini internet üzerinden alan turistler dahi bu uzun sıralarda bekleyerek biletlerini gişeden bastırmak zorunda kalıyorlardı.

Üzerinde kredi kartı okuyucu bulunan kiosk sayesinde Burj Khalifa binasındaki bilet satın alma işlemi, rezervasyon ve bilet basım işlemleri self-servis olarak ve çok daha hızlı bir şekilde yapılabilir hale geldi.

İnnova Kiosk ve Otomasyon Çözümleri Direktörü Ahmet Kebabçıoğlu, Kiosk İnnova ürünlerinin Dubai’de iyi tanındığını ve ülkenin önde gelen şirketlerince tercih edildiğini belirterek, “Burj Khalifa’nın yanı sıra Dubai’nin en geniş teknoloji marketleri zinciri Sharaf, ülkenin tüm kara – deniz   demiryolu ve metro yolcu taşımacılığını düzenleyen ve işletmesini yapan RTA kurumu ve dünyanın en büyük sinema zincirlerinden birisi olan Reel Sinemaları, Dubai’de Kiosk İnnova’yı tercih eden firmalardan bazıları… Uzun zamandır Ortadoğu’da sürdürdüğümüz planlı ve istikrarlı çalışmalar, gerek Dubai’de gerekse diğer Orta Doğu ülkelerinde her geçen gün yaygınlığımızın artarak devam etmesini sağlamaktadır. Bir Türk markası olarak müşterilerinin ilk tercihi olmak, bizim için büyük bir gurur kaynağı” dedi.

Tags: bilişimdepolama
Previous Post

Kurumsal mobilitenin geleceği Citrix Mobility 2013’te konuşuldu

Next Post

ASUS “Good Design Awards 2013”te en iyi ödüllerin sahibi oldu

Next Post

ASUS “Good Design Awards 2013”te en iyi ödüllerin sahibi oldu

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG