• Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun
ITNetwork
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • IT Gündem
  • IT Sektörel
  • Dijital Dönüşüm
  • Dosya Konusu
    • Ağ Sistemleri
    • Çağrı Merkezi
    • Depolama
    • İş Zekası
    • Kurumsal Uygulamalar
    • Kurumsal Baskı ve Görüntüleme
    • Sunucular ve Veri Merkezleri
    • Yazılım
    • Kamu
  • Telekom & Mobil
  • Finans
  • Güvenlik
  • Donanım
  • Etkinlik
  • Röportaj
No Result
View All Result
ITNetwork
No Result
View All Result

Dünyaca Ünlü “Digital-Life-Design” Konferansında Türk Rüzgarı

22 Ocak 2015
in Etkinlik
Dünyaca Ünlü “Digital-Life-Design” Konferansında Türk Rüzgarı
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

dldAlmanya’nın Münih kentinde 18-20 Ocak tarihlerinde gerçekleştirilen ve Davos zirvesi öncesi teknoloji liderlerini bir araya getiren DLD (Digital–Life–Design) Konferansı’nda bu yıl e-Ticaret panelinde Türk rüzgarı esti.

İnovasyon ve dijital alandaki gelişmelere yönelik içeriğiyle dünyanın en saygın konferansları arasında kabul edilen DLD (Digital-Life-Design) Konferansı’nın e-ticaret panelinde Lidyana.com kurucusu ve CEO’su Hakan Baş yer aldı. Hakan Baş ile birlikte aynı panelde yer alan diğer konuşmacılar ise dünyaca ünlü tasarım ürünleri satışı sunan fab.com’un kurucusu Jason Goldberg ile Amerikan lüks moda sitesi modaoperandi.com’un kurucusu Áslaug Magnúsdottír oldu. Panelin moderatörlüğünü ise Markafoni kurucu ortağı Sina Afra yaptı.

18-20 Ocak 2015 tarihleri arasında Almanya’nın Münih kentinde gerçekleştirilen konferansa Linkedin’in kurucusu Reid Hoffman, Rocket Internet kurucusu Oliver Samwer, Opsware yazılım şirketinin kurucusu Ben Horowitz gibi önemli isimlerin yanı sıra Facebook, Dropbox, The European Space Agency, BMW gibi dünyanın en saygın firmaların üst düzey yöneticileri konuşmacı olarak yer aldı ve düşüncelerini katılımcılarla paylaştılar.

3 gün süren konferansın e-ticaret panelinde konuşan Hakan Baş, “Gelişmekte olan ülkelerde e-ticaret potansiyeli hala çok yüksek. Müşterilerden tedarikçilere, kargo firmalarından ödeme sistemlerine, tüm ekosistem bu kanalı öğreniyor ve kolaylıklarını keşfettikçe hızla adapte oluyor” dedi. Baş, Türkiye’de e-ticaret alanında yaşanan gelişmeleri Lidyana.com örneğinden yola çıkarak dile getirdi. Baş sözlerini şöyle sürdürdü: “Lidyana 2014 senesinde %120 büyürken reklam harcamalarını da %30 kıstı. Kuruluşumuzdan beri çok hızlı marka bilinirliği ve algısı oluşturduk. Önümüzdeki dönemde büyümeyle beraber karlılığımızı da artırmaya odaklanacağız.”

Hakan Baş, Türkiye’nin özellikle internet alanında çok ciddi potansiyeli olan bir ülke olduğunun da altını çizdi: “Genç nüfusumuz, mobil ve kredi kartı penetrasyonumuz, büyüyen internet kullanım hacmi ve değişen alışkanlıklarımızla, e-ticaret ülkemizde de sürekli gelişmektedir.”

Tags: donanıminternet
Previous Post

Kliksa’nın Pazarlama Direktörlüğü Görevine “Özberk Ölçer” Atandı

Next Post

Yeni Nesil Windows: Windows 10’u Tanıttı

Next Post
Yeni Nesil Windows: Windows 10’u Tanıttı

Yeni Nesil Windows: Windows 10'u Tanıttı

Son Yorumlar

  • İbrahim Etem Menarini Google’la buluta taşınıyor için emre öztürk
  • Türk Telekom, Türkiye’nin en büyük veri merkezini Esenyurt’ta açtı için KEMALETTİN TUGCU
  • Türkiye’nin ilk ve tek teknoloji lisesi Tink açıldı Türkiye Tink ile tanışıyor! için Asım Ali Zeyrek
  • Şikayetvar.com, şikayetleri “teşekkür”e dönüştürmenin sırlarını paylaştı için zeki KARADAVUT
  • Yeni Başlayanlar İçin Fatura için NİL
ITNetwork

© 2021 IMG

Menü

  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

Bizi Takip Edin

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Künye / İletişim
  • Dergimize Abone Olun

© 2021 IMG